Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 24 sierpnia 2012

Przygotowania

Hej. ;) Dzisiaj taka notka bez notki. Po prostu chciałam wam powiedzieć, że dziś nic się nie pojawi, ale również zawiadomić, że kalendarz jest już w trakcie przygotowań. ;)

Byłam dzisiaj w kinie na "Merida Waleczna" i film jest całkiem spoko. ;) Nie polecam jednak dla małych dzieci. W każdym razie jakoś po powrocie z Galaxy brzuch mnie rozbolał... i też dlatego nie będzie dziś notki.

Zapraszam serdecznie do głosowania w ankiecie. ;)

I również gorąco polecam TEN konkurs "Zabawa z grafiką". Sama się jutro zacznę przygotowywać, bo jak już pewnie wiecie ciągnie mnie do takich rzeczy. ;)

Zachęcam też do brania udział w moim mini konkursiku, bo to jest po prostu ładne przerabianie grafiki, na życzenie jak się chce jeszcze na dodatek za darmo, i ma się okazję wygrać konkurs. Opłaca się, na serio. Znajdźcie tylko jakąś ładną fotkę, nawet na google i wymyślcie w jakim stylu ładnie by wyglądała. Parę dni później macie już przerobioną. ;)


Dobrej nocki życzę,

Smerfetka290101



PS Jeżeli ktoś ma ochotę do mnie napisać zuzania@op.pl   to byłabym  bardzo ucieszona. Już dawno nikt do mnie nie napisał, a myślę, że jestem osobą którą chyba warto lepiej poznać... (Skrywam w sobie wiele tajemnic xd)

5 komentarzy:

  1. Dlaczego w ankiecie nie można głosować na Klarizę/Joy ????? :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze sorry wielkie :D Nie zauważyłam że jest już xd Sorrki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało. Jeżeli nie odwiedzasz bloga regularnie, to nie musisz wiedzieć. ;)

      Smerfeta290101

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy