Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 1 sierpnia 2012

Notka specjalna - miesięcznica!

Siemkaaa.!
Na początek musi być moje przemówienie :
Do redakcji bloga dotarłam przez konkurs.1 lipca napisałam tu pierwszą notkę.Mimo wielu błędów popełnionych prze zemnie muszę przyznać że było warto!Dziękuję Alicji za to że mi pomagała i za to że była wyrozumiała.Dziękuję również Wam za to że komentowaliście moje i Ali notki a teraz i notki Zuzy która została przyjęta kilka dni temu.DZIĘKII!Mam nadzieję że razem będziemy jeszcze bardzooo długiiii czas :)
PODZIĘKOWANIA DLA :
Alicji-mojej "szefowej" ;*
Zuzannie ( Smerfetka290101) - koleżanki z "pracy" ;*

Alex13-uwielbiam twojego bloga i miło mi kiedy doceniasz moją prace :)
radocha6:*- która zawsze komentowała moje wypociny i która podsunęła mi wiele pomysłów :)   
Klaudii - która miło komentowała notki :D
SIBUNA - zawsze komentowałaś notki ;P
Torii- mojej kochanej tłumaczce z j.angielskiego ;) 
Megi:*-dzięki za komentarze do notek zawsze mnie cieszyły.REAGGE <3
AnubiS-SibunA -kochanej fance Peddie :D
Anonimkom - tym co miło komętowały i tym co mniej milej ;D

ORAZ TYM WSZYSTKIM KTÓRZY NIE KOMENTOWALI A CZYTALI BĄDŹ ZAPOMNIAŁAM O NICH WSPOMNIEĆ - DZIĘKUJĘ! 

Pomysły na notkę specjalną mam od : Smerfetka290101 , Nina radoszka:* oraz po małej części Alex13 - DZIĘKUJĘ !

Pomysł Smerfetka290101 aby do każdego bohatera dopasować piosenkę.To propozycja Zuzy a ja nie mogłam nic innego wymyślić.:D  
Amber- "You're beautiful" http://www.youtube.com/watch?v=ZzecwbEct1s
Patricia- "Hold the line" http://www.youtube.com/watch?v=dXWXkmxjFgs
Joy- "Choć, przytul, przebacz" http://www.youtube.com/watch?v=xng2-b1URvc 
(to mi się kojarzy, jakby Joy śpiewała to do Fabiana. ;) )
(to mi tak pasuje, że najpierw jest taka skryta, a potem... ;) )
Fabian- "Szczęście jest blisko" http://www.youtube.com/watch?v=RBY6kipmojw
(A to jakby Fabian do Niny śpiewał) 
Alfie- "Always look on the bright side of life" http://www.youtube.com/watch?v=Gp9gQ5DEMuE
Jerome- "Scenariusz dla moich sąsiadów" http://www.youtube.com/watch?v=58-fFNzJUlk
I taki dodatek:
Sibuna- "We are the champions" http://www.youtube.com/watch?v=QM-KRD4ixQM

Mini galeria 1 sezonu pomysł : Nina radoszka:*

 I już wiemy z kąt moda na poszarpane dołem szorty - spójrzmy na Ninę :)

 
Fabinaa ;D




Użyłam po jednym pomyśle :)

A teraz miły prezent od  Alex13 jest mi bardzo miło z tego powodu :)Wykonała dla mnie dwie przeróbki Peddie które po prostu uwielbiam ! DZIĘKUJĘ! Wynagrodzę ci to jeszcze nw jak ale czekaj na wynagrodzenie!


To mój nowy wygaszacz ;D


Dałam większe żebyście odczytali napis.To moja nowa tapeta ;D


PIERWSZA CZĘŚCI SCENARIUSZA DODAJĘ JĄ MIOMO FAKTU ŻE ANKIETA SIĘ JESZCZE NIE SKOŃCZYŁA :



/Zaczyna się już drugi semestr w szkole , powoli każdy wraca od rodziny , ostatnia wchodzi Amber z jakimś facetem który zanosi jej bagaże do pokoju/
Amber:Ohhh!Jak ja się stęskniłam za tym miejscem!
/wchodzi po schodach nucąc jakąś piosenkę,wchodzi do pokoju jest tam Nina która powoli się rozpakowuje/
A:NINA!
Nina:Amber!
/podchodzą do siebie i się witają/
A:Ten wolny czas ci służył , wypiękniałaś!Ale ja ci pokażę szkołę modową Amber Millington!
/Nina się śmieje , wchodzi Fabian/
Fabian:Nino....ooo widzę ze nie jesteś sama...w każdym razie Trudi woła na kolację...
N:Fabian coś się stało?
/Fabian pokiwał głową i wyszedł/
A:Faceci...kto ich zrozumie?
/znów się śmieją i wychodzą na kolację /
Trudi:Jedźcie gwiazdki , bo wystygnie!
/jedzą/
Mara:Ałaaa!!!Alfey!!!!
Alfey:Co????
M:Kopnąłeś mnie nogą!
A:Nie , to nie ja !
Patricia:Ała!
N:Co się stało ?
P:Przyznać sie /wstaje/ kto mnie kopną w nogę!
Jarome:Dobra to jest dziwne!Ałłłłł! No weźcie przestańcie!
/w jadalni narodził się haos/
F:/szepce Ninie/Chodź , zaczyn się nie skapnęli kto to.
/Fabian wstał i wyszedł na hol , Nina zrobiła to samo/
N:Chciałeś mi coś powiedzieć?
F:Właściwe to parę rzeczy....
N:Mów....
F:Nino , ja wiem że Nam sie nie układało , ale no wiesz my dalej jesteśmy ...parą?
/chwyta ją za rękę i uśmiecha się/
N:Tak Fabian.
/całują się/
F:Ale niestety , mam gorszą wiadomość....
N:Tak?Nie mów że znów mamy rozwiązywać jakąś tajemnicę.
/śmieje się cicho/
F:/cisza/
N:Fabian!To prawda?Znów mamy narażać życie dla jakiegoś skarbu ? Fabian!
F:/cisza/
N:Fabian!Powiedz !
F:Yhym....Widzisz ja byłem tu dziś pierwszy ,wszedłem do kuchni i na drzwiczkach do piwnicy , świecił znak , znak jaki masz na wisiorze....
N:To się chyba zdarza!
F:I z pod tego zawsze wylatuje wskazówka?
/wręcza Ninie zwiniętą w rulonik karteczkę , Nina rozwija i czyta/
N:Szczęśliwe małżeństwo , przeklęte Horusem , a za nim to czego pragniesz....
/patrzą na siebie/
/przychodzi do nich Joy/
Joy:O , nie przeszkadzam
/Joy wychodzi ale podsłuchuje/
F:Ale czego właściwie....
/Nina przytyka mu usta /
N;/szepce/Ciii !Zebranie Sibuny , za dziesięć minut.Powiedz Alfiemu.
/rozchodzą się , Fabian mówi Alfiemua Nina Amber i Patrici/

W GABINECIE VICTORA
V:Oooo Corbier!Vera zniknęła , jedyna osoba która mogła nam pomóc.../głaska go/Jednak nie przestaniemy szukać  tego co ...
/dzwoni telefon , Victor go odbiera i słyszy głos/
Głos:O północy , przed domem bądź punktualnie inaczej stracisz cenne informacje....
/rozłącza się , Victor uśmiecha się tajemniczo /


DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ!
Pytanie do Was :
Jak wam miną ten miesiąc ze mną ?

Mariolaaa
Sibunaa <333  


 
 

 

 



19 komentarzy:

  1. to ja SIBUNA-dawniej .
    Ta notka jest pięknie cudowna. Scenariusz rewelacyjny.
    Mam dla Cibie ciekawostkę - może będę pisała z Wami na blogu, bo wysłałam propozycję Ali. Wiedz, że ten miesiąc był najlepszym w moim życiu. kocham Cię Mariola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sziękuję za miłe słowo :)
      Czekam na odpowiedź czy piszesz czy nie ;D

      Usuń
    2. Cieszyłabym się. Wiesz, że masz mnie na Fecebook'u ? Jestem Julka Kurto ..

      Usuń
  2. Scenariusz jak zawsze świetny.Dziękuje za podziękowania.Love twoje notki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za podziękowania. <3 Twoje notki są świetne i przyznam się - co 5 minut zaglądam, sprawdzając, czy nie pojawiła się notka. :D
    Piosenki, nie powiem, pasują do naszych postaci. :3
    Pierwszy sezon...awww...pamiętam te czasy. <3 Nie wiem czemu, ale miał "to coś". :-)
    Przeróbki ode mnie! ^-^ Nie musisz się odwdzięczać, to prezent ode mnie - cieszę się, że Ci się spodobał. :D Moja praca jako tapeta...*-*
    Scenariusz...powiem jedno...CHCĘ KOLEJNĄ CZĘĘĘĘĘĘĘŚĆ!! *fangirling*
    Wspaniała notka. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć tak wspaniałe słowa od osoby którą podziwiam i wzoruję się na niej na blogu :) ( chodzi o notki )

      Usuń
  4. Droga Mariolo.
    Chyba nie będę pisać na tym blogu, bo zostałam przyjęta na bloga Alex13.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo z chęcią po komentuje twoje notki na blogu Alex13;D

      Usuń
  5. Dziękuję, za podziękowania. Miło, ze wstawiłaś moje piosenki. Myślałam, ze może nie będą ci się podobały... Dzięki.


    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana.!
    Nawet nie wiesz jak się cieszę, że Cię przyjęłam.
    To był dobry wybór.
    Kiedy czytałam podziękowania - szczerze - łza mi się w oku kręciła.
    Notka cudowna.! <3
    Aliciaa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się że tak uważasz :)
    A ja czekam na twoja notkę kochana <33
    Dziękuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. masz w komputerze taką czerwoną kreskę pod słowem? zwracaj na nią uwagę, bo robisz błędy w polskich słowach..

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. suuper!! Liczę na kolejne scenariusze i na kolejne Notki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się!
      Zapomniałam cię dodać - ale zawsze w miarę możliwości komentowałaś notki i byłaś ze mną od początku ;D

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy