Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 22 sierpnia 2012

Kalendarz

Hej! Zrobiłam dla was moim zdaniem bardzo ładny kalendarz z Joy i Klarizą. Mam nadzieję, ze się spodoba. ;)














Piszcie jak wam się podobało i z kim następny. 

Jak dla mnie najładniejszy jest "nagłówek" i lipiec, a dla was?

Zachęcam do brania udziału w moim konkursie, ponieważ bardzo lubię przerabiać fotki, i wydaje mi się, że robię to dość ładnie, więc warto. W razie jakichś wątpliwości piszcie na mój e-mail :zuzania@op.pl

Zaglądajcie również na bloga Marioli. ;)



Miłego po południa,


Smerfetka290101



10 komentarzy:

  1. Śliczne.Dla mnie najładniejsze grudzień.Bo ja jestem z Grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Wszystkie mi się podobają. :D Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Następny kalendarz z Aną lub Eugene'm :d

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny kalendarz może z Aną? Mi najbardziej podobał sie miesiąc Październik, Listopad i Luty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszy Sierpień,Czerwiec i strona tytułowa ^^ Następny z Aną :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy