Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 29 sierpnia 2012

Plany lekcji z TDA

Siemkaa..!!
Szybki wpis bo naprawdę czasu mi brak ale musze Wam o tym napisać.Więc szukałam planów lekcji żeby mieć taki jakiś fajny i natknęłam się na....

 Może ktoś sobie taki wydrukuje ???




Taki jest na blogu Wiki1999 http://wikaa999-houseofanubis.blogspot.com/

Albo taki....


Na dziś tyle sorka...

Wchodźcie na nika1999.pinger.pl


Mariola
Sibunaaa!<33

6 komentarzy:

  1. Szczerze to żadne mi się za bardzo nie podobają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jakoś tak samo , ujdzie ten 1 ale nie ma wszystkich...;/

      Usuń
  2. Mi się nie sprawdzi żaden z nich, bo nie ma godzin lekcyjnych do wpisania, ale fajnie, że wstawiłaś coś takiego. ;)

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
  3. niezłe.kamila omeldowuje sie

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem kamila bordewicz

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy