Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 10 sierpnia 2012

Polecam+Reakcje

Hej. Dzisiaj mam nadzieję wstawić jeszcze jedną notkę oprócz tej, ponieważ ta będzie poświęcona innemu tematowi niż zazwyczaj.

Chciałam dzisiaj wam uzmysłowić pewną sprawę. Chodzi o pewien dodatek na bloga "polecam". Myślę, że niewielu z was wie, że takie coś znajduje się tutaj. Chodzi mi o to, abyście może spróbowali i na tamte blogi popatrzeć. Ja np. jak znajdę jakiegoś fajnego bloga, to już go nie "odrzucam", tylko zapisuję i odwiedzam tak, jak i nasz. Nie mówię, że wszystkie blogi z tej listy podpadną wam do gustu, bo i ja mam takie, których po prostu nie lubię, ale zawsze warto spróbować. Pewne fajne blogi poznaje się przez przypadek. Ja np. swojego pierwszego bloga poznałam pisząc w google Tajemnice domu Anubisa scenariusze. Akurat na tamtym blogu były scenariusze, jak mi się wyświetlił, to już go odwiedzam aż do teraz, a zdarzyło się to prawie rok temu. ;) Miejcie świadomość, że warto próbować i odkrywać więcej fajnych blogów. Swoją drogą, jeżeli jakiegoś fajnego znajdziecie piszecie do mnie, a ja go polecę, i dołączę do "Polecanych". ;)

Dziś chciałam polecić moje pierwszego bloga: http://wikaa999-houseofanubis.blogspot.com/  . Z Wiką byłam na tym blogu od początku, a na poprzednim, który przypadkowo został usunięty też byłam chyba prawie od początku. Wika pokazała mi pewne rzeczy, na które nie zwracałam uwagi, nawet przez jakiś czas razem z nią pisałam. ;) Uświadomiła mi, ze nie warto się poddawać, i po to ma się przyjaciół, aby zwrócić się do nich o pomoc w każdej sytuacji. Choć jest ode mnie  2 lata starsza myślę, że doskonale mnie rozumie. Ile ona mi cierpliwości przekazała, ile wyrozumiałości... Dzięki Wika. Bez Ciebie tego wszystkiego by nie było. Jesteś prawie że dla mnie siostrą. ;)

Drugi blog do polecenia jest po prostu mało odwiedzany i uczęszczany, a jest super! Na nim dziewczyny piszą nie tylko o TDA, ale i o innych fajnych serialach z Nick'a. http://super-seriale.blogspot.com/  Gorąco polecam!!!


EDIT: Mam jeszcze jeden blog do polecenia, na którym są super scenariusze. :) http://scenariusze-tda--by-nina.blogspot.com/

A teraz chciałam powiedzieć wam o ":reakcjach" pod notkami. Jak pewnie zauważyliście możecie zaznaczać jaka waszym zdaniem była notka. Jestem za tym, abyście jak wstawiacie komentarz również naciskali którąś z reakcji. Nawet jak nie chce wam się pisać komentarza, to oceniajcie poprzez reakcje, bo to nam pomaga. A właśnie a propos tego... Nie wiem dlaczego pod moim pamiętnikiem były tylko 2 komentarze. Przykro mi się zrobiło, bo pod notką Alicji z samymi podziękowaniami (bez urazy Alicja) było aż 6. Poza tym reakcje na mój pamiętnik to jedno "super", a jedno "nudne". Nie wiem, ale mi się wydaje, że ten pamiętnik mi wyszedł, i mi samej bardzo się podobał. Przykro mi, że wam nie...

Mam nadzieję, że dziewczyny będą mi wdzięczne za taką notkę "wychowawczą", bo myślę, że ona może dużo wnieść, jeżeli tylko mnie choć trochę posłuchacie.

Dziś pewnie jeszcze jedna notka taka normalna. ;) Choć niczego nie obiecuję.

Smerfetka290101

3 komentarze:

  1. Na pewno odwiedzę te blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poplakalam sie :) To wzruszajace. Ja sama sie wielu rzeczy od ciebie nauczylam. Pokazalas mi ze zawsze warto dazyc za marzeniami bo jesli bardzo chcemy to napewno sie spelnia. :)
    Super notka <3

    Wikaa999

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej !!! Super notka . Zajrzyj na mojego bloga .

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy