Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 1 sierpnia 2012

Podstrony+Joy-Jasmine+wykreślanka

Hej! Zacznijmy od tego, ze dodałam 2 podstrony. Jedna o mnie, zatytułowana: Smerfetka290101, a druga: Wisielec-punkty jest o wisielcu jak sama nazwa wskazuje. Zapraszam was do przeczytania jednej i drugiej, jak i do komentowania jednej i drugiej. ;) To tyle o podstronach. Przejdźmy do dalszej części notki. ;)


Ktoś pokazał nam podobieństwo Jasmine z Disney'a i Joy Mercer, sami popatrzcie. ;)


Specjalnie zrobiłam takie duże, żebyście zobaczyli wszystkie szczegóły. Faktycznie są podobne. ;)


Dzisiaj notka taka trochę byle jaka, ale nie może zabraknąć czegoś fajnego. Otóż przygotujcie się do wykreślanki. ;)

Jak wie każdy 5 latek w wykreślance trzeba szukać słów. Mogą być napisane od góry do dołu, od dołu do góry, od lewej do prawej, od prawej do lewej, i na skos w dwie strony, od górnego rogu, do dolnego, i od dolnego rogu, do górnego. ;) Słowa, które macie szukać napisze wam obok. Cała sztuka polega na tym, ze jest to na czas. Zanim zaczniecie szukać popatrzcie na zegarek, albo nastawcie sobie alarm. Macie dokładnie 5 minut, żeby znaleźć jak najwięcej słów. Wszystko polega na uczciwości, więc nie będę tolerowała oszustów. W komentarzu piszcie liczbę słów jakie żeście znaleźli. Możecie również napisać jaki to były słowa, ale najważniejsza jest ilość. W następnej notce opublikuję wyniki. I pamiętajcie, to tylko gra. ;)


Popatrzcie na zegarki i ustawcie alarmy. I trzy, dwa, jeden, START!!!

BOLKÓW                              Z  L  E  C  E  N  I  O  D  A W C  A   
BZDURA                                G  E  T  S  Z  K  U T   I   Z  E  N  T    
CHCIWIEC                            R  N  R E  K  R  S  F  P   I   I  W  B
CHODZIARZ                          Z  I   A W R  U  A  P W  L O  A  Z
DZIAD                                    Y  W F  L  I   R  C  I  A   R  Z  Z  D  
EKSPANSJA                          T   I   I  A  G  E  C H  Z   N  Y  J  U
ETNOGRAFIA                       A  E  E  O  S  H  C Y C   D  S  M  R
FASOLA                                 N C  N  Ę  C O W  Z C   I   O  J   A
FLIRCIARZ                             I   T   I  O  B O  L  K Ó  W K  H  A
HALINA                                  E  M  E N  N  I  C A  A   R  I   E  C
KUCHCIK
LENIWIEC
MENNICA
NONET
TRAFIENIE
TWORZYWO
UMOWA
WIECZÓR
ZGRZYTANIE
ZLECENIODAWCA




Napracowałam się.... Na koniec wisielec. Proszę, piszcie o tej wykreślance, bo duuuuużo pracy mnie to kosztowało. Z góry dzięki. ;)

K S I Ę G A     I Z Y D Y          E,

Dzisiaj powinna się jeszcze pojawić notka specjalna od Marioli. Już się nie mogę doczekać. ;)

Hasło odgadła SuN-FirE|SibunA ! Gratuluję, i już zapisuję w tabelce. ;)

Komentujcie!!!!!!!!!!!!!1

Smerfetka290101

10 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się wykreślanka, ale w ten sposób, że do zeszyty trudno się przepisuje , bo literki są poprzestawiane,a to są błędy techniczne. Rozumiem Twoje starania. Dobra wiadomość jest taka, że przepisałam prawie całą i trochę rozwiązałam. Czy w niej jest hasło ? Te wisielec to literka "A" ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ja nie chciałam, żebyście to przepisywali. Wystarczy się na to popatrzeć, i poszukać. Przykro mi, ze się nie podoba... Spróbuję zrobić tę wykreślankę trochę inaczej w następnej notce. Bardzo bym chciała, żebyście spróbowali poszukać haseł. A ile haseł znalazłaś?
    I już dopisuję literkę "A".

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja nie chciałam Cię urazić, bardzo mi się podoba, tylko że blogger czasem płata figle więc literki są poprzestawiane. Trzeba go skrzyczeć...choć się nie da. Co do haseł wykreślance jakieś 10-11 .
    Literka to...."E" ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam hasło..."Księga Izydy" prawda?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka.A ja nie będę grała w wisielca ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie chcesz , to nie musisz. To twój wybór. ;)

      Smerfetka290101

      Usuń
  6. Zagrałabym w wisielca, ale Sibuna mnie chyba z hasłem uprzedziła. xD No nic, gratki. :3
    A w wykreślance znalazłam póki co cztery słowa, ale dalej gram! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. BRAVO SuN-FirE|SubunA ! To włśnie to hasło. Gratuluję.

    Smerfdetka290101

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj jestem już blisko z wykreślanką oby nikt mnie nie wyprzedził dopóki nie skończę!
    Notka super!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy