Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 26 sierpnia 2012

Moje zgłoszenie. ;)

Hej! Nie mam dla was dzisiaj nic ciekawego, ale chciałam się pochwalić. Ostatnio dodawałam wam link w notce do pewnego konkursu graficznego. Chciałam wam pokazać co ja wysłałam jako zgłoszenie. Ciekawa jestem, czy przejdę do kolejnego etapu...







(Kliknij żeby powiększyć i przeczytać. ;) )


Piszcie jak wam się podoba, i przy okazji może które najbardziej. Na podstawie tego mozecie też stwierdzić, że warto wziąć udział w moim konkursiku, ponieważ mogę ładnie wam przerobić dowolną fotkę, w dowolny sposób.

Zapraszam też na pogaduchy zuzania@op.pl GG mogę podać jeżeli ktoś zechce w e-mailu. ;)

Miłego dzionka. ;)

Smerfetka290101

1 komentarz:

  1. Mi się najbardziej podoba kolaż z Sibuną <3 Ale wszystkie ładne!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy