Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 21 sierpnia 2012

Mini "konkursik"

Hej, hej, hej! Co tam u was słychać? U mnie jak na razie ok. , mam już "wstępny" plan zajęć... porażka. Ale nie ważne. Przepraszam was bardzo, ze nie pisałam, choć już od paru dni mogłam, ale straaaaaaaaaaaaaasznie mi się nie chciało. Dziś za to jak to ujęłam w tytule mini konkursik, choć właściwie to raczej nie jest konkurs...

Najpierw pokażę wam mój przykładowy pomysł. Jest on zrobiony jakby było to stare zdjęcie, mam nadzieję, ze się spodoba. ;)






Tak właśnie przerobiłam tę fotkę. Myślę, że jest ładnie...

Przechodząc dorzeczy. Piszecie do mnie na e-maila, w nim załączacie fotkę do przerobienia , do tego jakiś pomysł na przeróbkę.
Wszystkim którzy wezmą udział gwarantowana jest "nagroda" w postaci przerobionej fotki przesłanej z powrotem tą samą drogą.
Na blogu wstawię jeszcze nie przerobione foty, i to właśnie wy wybierzecie, która najbardziej będzie pasowała do przerobienia w podany przez pomysłodawcę sposób.  Po wyborze opublikuję tę fotkę przerobioną i nie przerobioną jak po wyżej, a nagrodą specjalną dla osoby której fotka zwycięży będzie możliwość przesłania jeszcze jednej foty do przerobienia.

Teraz podam wam parę możliwości: na staro, jak kalendarz , odbicie lustrzane, z różnymi znaczkami, jak w kreskówce...

I jak się podoba pomysł?

I na sam koniec zgapię od Marioli: ;)

Z kim mam zrobić kalendarz na 12 miesięcy? (mogą być aktorzy, albo postacie)

Smerfetka290101


Edit: Przypomniało mi się jeszcze o ankiecie. Jak widzieliście jesteście za , ale mało osób jest chętnych się zgłosić, więc coś takiego nie jest w stanie przetrwać. Przykro mi, ale niestety coś takiego nie powstanie.

Edit 2:http://wikaa999-houseofanubis.blogspot.com/2012/06/gifypamietnikkalendarz.html  Tutaj możecie zobaczyć o jaki kalendarz mi chodzi, bo już taki kiedyś zrobiłam, ale teraz będzie ładniejszy. ;)

6 komentarzy:

  1. Ojj szkoda bo byłam chętna :(
    Ale trudno :(Aha no i prześlę fotkę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale musiałam.. A co myślisz o kalendarzu? Z kim zrobić?

      Smerfetka290101

      Usuń
    2. Kalendarz fajny pomysł!!! Hmmm ja bym chciała zobaczyć z Patricią albo z Joy ;D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nota.Już wiem o co chodzi z tym kalendarzem ;D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy