Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 23 sierpnia 2012

jaraj się anonimie.

Hej.
Piszę sobie z anonimem mailowo, i jest to - Anonim - "jakie plany na dziś" Ja - "no impreza się szykuje". An"Nie wieżę ci. udowodnij" Ja "paczaj zaraz na blogu". An"Ok. Pokarz zdjęcie". i tak dalej.

Ja oczywiście leję się do monitora, że sąsiedzi zaraz przyjdą, tejj.

Proszę - zdjęcie na prośbę ' GalAnonim' - a

Jestem brzydka i brzydko wyglądam.


przysyłajcie propozycje na notki!

Aliciaa.

7 komentarzy:

  1. Nie przesadzaj, nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie jesteś brzydka! :)
    Gdybyś mnie zobaczyła, to byś aż się przestraszyła...
    Pomysł na notkę??
    hmmm... chyba nie ma.
    Ostatnio cienko u mnie z weną do pisania notek.. :P

    Wikaa999

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty - brzydka? Jak tyś brzydka, to jam Chinka. Chciałabym, żebyś zobaczyła moje "koleżanki" (-,-) z klasy. Co prawda jestem od Ciebie młodsza, ale one są takie... grube, nadymane, nadęte...

    Jesteś na prawdę śliczna. ;)

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet jesteś ładniejsza ode mnie.!

    Pozdrawiam.
    Ciasteczkowaaa. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak by co zrobiłaś zły znak Sibuny bo robi się prawą ręką

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy