Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 28 sierpnia 2012

NOTKA PRZEPROSINOWO - WYTŁUMACZENIOWA

Siemkaa..!
/dmucham w ekran , zakurzony/
No więc tak dawno nie pisałam ze 4 dni!Masakra.Ale zrobiłam sb"wolne" jeśli mogę to tak ująć ale też dlatego że czasu mi brak.Chodzi o to że skapłam się ze to ostatni tydzień wakacji i muszę jakoś skorzystać , ale już wracam bo mi za Wami tęskno.


No to jedziemy z tym koksem :

                              Moje zdanie na temat..."HoA - sezonowy czy pełnometrażowy"
Wolę opcję 1 ale znajdą się tacy co wolą drugą opcję.Ja nie wyobrażam sobie że raz na parę miesięcy siadam przed telewizorem i przez ponad godzinę oglądam HoA.Poza tym przecież zaraz popadł by w zapomnienie i nie stworzony by np. blogów o tematyce Anubisa.Takie seriale jak np.Rags , Ice Princes -  Księżniczka na lodzie , Lemoniada Gada itp. zostały stworzone tylko jako większa rozrywka ,ozdoba i wydarzenie na danym kanale.Gdyby takie TDA zostało ukaznae jako film pełnometrażowy obiło by się bez takiego echa jak sezonowe.

TO TYLKO MOJE ZDANIE!!!MOŻESZ MIEĆ INNE!!! ZAPAMIĘTAJ ŻE KAŻDY JEST INNY!!!


 Naszym następnym punktem są fotki z Twittera :
Dodam jakieś nowsze i ciekawsze 

Z TwitteraTasie

 Tasie , Brad i Alex rozdający nagrody (chyba) na Nickelodeon Fruit Shoot Skills Awards.


Z Twittera Klarizy :

 
Klariza chyba też pomyślała że czas strzelić sb fotki z sarkofagiem.Zauważcie że na jednym zdjęciu ma czerwone pasemko...czyżby Joy miała zmienić image ?A może to Klarizy ?


 Zdjęć było by więcej gdyby nie fakt że boli mnie głowa i już kończę.

Chcę napisać tylko abyście wchodzili na mojego mini bloga. http://nikaa1999.pinger.pl/
Jutro też nie będzie notki bo przyjeżdża moja ciocia i wujek z daleka że tak to ujmę.Może również i w czwartek też nie być w tego samego powodu ale na notkę wspólną z okazji miesiąca pisania na blogu ZUZY!Chodzi o to że ona pisze notkę i zostawia , potem ja albo Ala i dodajemy.I tak mamy wspólną notkę pomysłu mojego.

Scenariusz będzie w następnej notce.Postaram sie wpisać coś na pinge'rze więc sprawdzajcie.

Pytanie do Was:

Fabian vs Alfie ?

Mariola
Sibunaa <33

JUŻ TYLKO 5 DNI DO TDA W TV!!!






6 komentarzy:

  1. Świetna notka. A i zdecydowanie Fabian <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notaka. Ja się z Tobą zgadzam, że lepsze są sezony ;)
    A co do pytania hmmm... Obu lubię. Kiedyś wybrałabym Fabiana, ale Alfie jest taki słoodki i taki zabawny *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. I.... JESTEM!!!!!!! Notka z okazji miesięcznicy już niedługo, a ja wciąż nie mam pomysłu... Fajna notka. ;)

    Smerftka290101

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy