Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 4 sierpnia 2012

Konkurs!

Siemkaa.!
Jak w tytule ogłaszam KONKURS!Już kiedyś o nim wspominałam ale teraz tak na poważnie:

Konkurs polega na tym abyście wysłali swój pomysł na znak " firmowy " Sibuny.
Nie musicie pokazywać twarzy WYSTARCZY sam znak np.kciuk w górę.
Dzielony jest na jeden etap , ale jeśli dotrze 10 prac zrobię drugi etap głosowania.
To ja wybieram najlepszą pracę ale w przypadku II etapu czytelnicy.
Wysyłacie do 10 sierpnia , ogłoszenia 11 sierpnia.
Wysyłacie na e-mail : nikaadne@gmail.com 
Nagrody jeszcze nie wymyśliłam ale będzie to coś fajnego,3 miejsca podiumowe i jedno wyróżnienie.
Każdy dostanie dyplom uczestnictwa :) 

 
No na dziś to tyle :(Przepraszam ale nie czuję sie za dobrze tzw.brzuch mnie rozbolał ;(
Jutro obiecuję zrobię notkę z sensem tylko:
Co chcecie w następnej notce ?

Mariola
Sibunaa<33

4 komentarze:

  1. zostałam wywalona z bloga Alex13...słońce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę mi przykro :(

      Usuń
    2. Naprawdę? Ale dlaczego... a podasz mi link do jej bloga? Nie przejmuj się, dla każdego coś fajnego. ;)

      Smerfetka290101

      Usuń
    3. http://tda-ciekawostki.blogspot.com/

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy