Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 14 sierpnia 2012

Pytanie od kogoś + scenariusz nr.7 + galeria +best z HoA =)

Siemkaa.!
Wczoraj nie było notki bo byłam w różnych  sklepach z mamą , przyszła koleżanka i oglądaliśmy z filmiki na YouTube np."Wamipry i świry" bo ona jest fanką Sagi Zmierz a to jest na podstawie tego filmu :)Zuzi życzymy miłego wypoczynku nad morzem a ja sama przechodzę do dzisiejszej notki :

Best :

http://besty.pl/1510764



Dostałam na e-maila pytanie:
Czy jedziesz gdzieś w te wakacje? niestety osoba nie przedstawiła się ale trudno.
Odpowiedź:Nie nie jadę.Nie lubię wyjeżdżać.Owszem chyba na jednodniową wycieczkę z rodzicami i braćmi ale tak na dłużej to niee...

Jeśli macie pytania , prośby , uwagi itp.wysyłajcie wiadomości na e-maila nikaadne@gmail.com

Nie wiem o czym Wam zrobić notkę.<lol>
No ok scenariusz :

POKÓJ EDDIE'GO I FABIANA
Eddy:Fabian.ŻE CO?
Fabian:No to co słyszysz , my znów działamy ty z nami...
Eddy:Tak?No to mi powiedz czemu od teraz?
Fabian:Gadaj z Niną , to był jej pomysł żebyś nie wiedział
Eddy:Ojj ja juz sobie z nią pogadam.
/wchodzi Nina , Amber , Patricia , panuje cisza/
Amber:Czy my byłyśmy tematem rozmowy?
Fabian:Co?/ta jego pytająca mina/
Amber:Jeśli wchodzisz do pokoju i panuje w nim cisza znaczy że o tobie właśnie mówiono
Eddy:Tak , może i byłyście.Ale nie czekaj Amber , lepiej zebyście niewiedziały bo jeszcze stanie sie Wam krzywda!
Nina:Emmm...?
Eddy:Już ja z Tobą pogadam!
/wchodzi Alfie/
Alfie:Ejj co wy tacy spięci!?Mamy zagadkę do rozwiązania.
Fabian:Fakt trzeba działaś , kto wie o co chodzi.


KUCHNIA
Mara:Joy , czemu pracujesz za Patricię?To ona mi dziś dyżur./myje naczynia/
Joy:Fakt.Ale mnie prosiła , wiesz musi coś zrobić.
Mara: Pomiziać sie z Eddym?
Joy:/śmeije się/Tak , chyba tam właśnei się wybierała.
Mara:A pamiętasz jak sie wyżekała że sie nigdy nie zakocha?
Joy: Ojj tak! Dorosła.
/śmieją się/
Mara:Ale wiesz , nie denerwuje cie że no wiesz... wszyscy kogoś mają..a ..ty ..no..nie?
Joy;Teraz nie ja sama , jest przecież Maddy.
Mara:To nie dziewczyna , to bomba złości pzreciwko naszemu żartownisiowi.
/znów sie śmieją/
Joy:Taaa...już ją lubię.


ZEBRANIE SIBUNY , POKÓJ EDDIE'GO I FABIANA
Amber:A może znów jest coś w domu dla lalek.
Nina:Nie sądzę , chociaż...
Eddy:Nie wiem o co wam chodzi ale jak dla mnie wyjścia i wejścia oznacza drzwi główne...
Fabian:Eddy...
Nina:Eddy...
Amber:Ja...!
/patrzą na nią/
Amber:No co , ktoś musiał to powiedzieć.
Patricia:Eddy ...
Nina;Jesteś genialny!Drzwi główne!
Eddy:Tak?!Słyszałaś Patricio ?
Patricia:Yhymm...
Alfie:Ale dalsza część?
Amber:To proste!Słońce musi...
Patricia:Wskazać drogę.
Amber:Co oznacza że musi...
Patricia:/kiwa głową/
Eddy:A po ludzki to jak będze?
Patricia:Słońca łan...
Fabian:To tytuł piosenki?
Amber:Nie , znaczy też ale nie w tym sensie!Nad drzwiami , są szybki !
Nina:Ohhh!Tak ja rozumiem!To tak jak ze szklanymi łzami!Szklane tafle to szybki nad drzwiami wejściowymi!
Eddy:Co?
Nina:Naprawdę , nie czas na pytania.Nie wiesz bo cie nie było.Fabian ci opowie...
Fabian:Dziewczyny,jak na to wpadłyście?
Amber:Wchodzi się i się wychodzi...
Alfie:Okeyy, ale kiedy to nam pokaże?
Fabian:Gdzieś o 5.26 , Nino...
Nina:Ok wstanę , kto się wyśpi o 5.20 na dole Sibuna?/znak.
Sibuna:SIBUNA!/znak/
Eddy:Si...co?
Nina:Ahh tak to taki znak firmowy , zawołanie.
Amber:Jutro po szkole , masz inicjacje.Przynieś cos dla ciebie cennego np.plakat, ksiażkę.
Eddy:Ja książek nie czytam.
/Patricica się śmieje/
Victor:Wybiła dziesiąta!/w tle/
Nina:Ok zmywamy się /wstaje/
Fabian:Victor i te jego śmieszne wywody
/dziewczyny się śmieją , w pokoju zostaje tylko Eddy i Fabian/


HOL , GODZINA 05.23
/ze schodów schodzi Nina i Patricia na dole czeka Eddy /
Nina:A Fabian?
Eddy:Po kolacji zrobiło mu się nie dobrze , chyba się przejadł tymi jabłkami.
/Nina się śmieje/
Nina:Słodkie.
Patricia:Okeyy, i czekamy tak ale cii , Victor moze sie obudzić.
Eddy:Nasz Alfie śpi jak zabity
Nina:A Amber nie chce mieć zmarszczek...
/śmieją się cicho/
Głos:Wybrana , pomóż mi , jesteś blisko
Nina:Ten głos.../szepce/
Eddy:Mówiłaś coś?
Patricia:Ona słyszy głosy , nie zdziw się
/w pwnej chwili słońce wychyla sie zza okien , sięga na szybki nad drzwiami , pojawia sie złoty pas który jedzie w prost na drzwi do piwnicy/
Nino:Hhhhha...
Eddy:Idziemy za tym pasem
Patricia:Nie masz klucza ma...
Eddy:Matołku?Ładnie sie odzywasz do chłopaka ,o co ci chodzi?!
Patricia:Nie teraz !
Nina:Okeyy idziemy?  / podchodzi do drzwi , otwierają sie/ Plusy bycia wybraną?Chyba....
/wchodzą, paseczek zatrzymuje się na regale do tajnego gabinetu Roberta F.S chwilę świeci , zmienia kolor na czerwony  i znika/
Eddy:Iiiiii???
Nina:Teraz kod , 1890 tak?
/wykręca , kod zły/
Patricia;/ziewa/I następna tajemnica do rozwiązania.
Nina:Chodźmy spać , ja nie mam do tego głowy /ziewa/Na razie , ale skoro to zły kod?
Eddy:Może ta wasza Sara?
Nina:Może/idze do drzwi/
 /wychodzą/



SALON , ŚNIADANIE
/w salonie znajdują sie wszyscy oprócz Niny , Maddy i Joy /
Trudi:A gdze dziewczyny?
/wchodzi Joy/
Joy:Witaj Trudi.Co dziś jest na śniadanie? /zajmuje miejsce/
Trudi:Sok pomarańczowy albo wieloowocowy ,stos świeżych bułeczek z jagodowym dżemem albo naleśniki z czekoladą.Wybieraj gwiazdko.
Joy:Skuszę się na...naleśniki./siada/
/wchodzi Maddy i Nina,rozmawiają/
Trudi:A dla naszej nowej Maddy mam super zdrową sałatkę owocową /uśmeicha się /
Maddy:Nie musiała sie tak Pani trudzić.
Trudi:Kochanie , mówi mi Trudi.A teraz jeść bo za chwilkę do szkoły./odchodzi/
/podchodzą do stolika , Maddy siada na miejscu Niny/
Fabian:Maddy, nie chcę cię urazić ale tu siedzi zawsze Nina.
Maddy:Ojj to pzrepraszam , ale nie wiedziałam
Nina:Nic się nie stało , jeśli chcesz to siedź.
Fabian:Nino...
Amber:Maddy oni są parą , Fabian sie stęsknił.
Maddy;Przepraszam./wstaje i siada obok Niny a naprzeciwko Joy/
Nina:Nic sie nie stało Maddy , przecież nie wiedziałaś i nie musiałaś wstawać./uśmiecha się/
/Nina siada na swoim starym miejscu , bierze bułeczkę /
Fabian:Przepraszam za wczorajsze , wiesz że nei mogłem...
Nina:Spoko.Daliśmy radę , jakby...Wiesz doprowadził nas jakby laser do dawnego gabinetu ojca Sary./szepce/
Fabian:Dawnego?
Nina:Tak bo kod jest zły , a skoro kod jest zły to raczej dawnego albo ....
Fabian:Albo...?
Nina:Nie mam pojęcia.
Maddy:Alfie ja widzę , zjedz sałatkę.
Alfie:Aleś się na mnie uparła!
/śmiech/

Dziś tyle scenariusza :)

ZDJĘCIA :

Domyślam sie co czuła Nina =) Ostatnie wyzwanie.

I zleciałaaa do podziemia! Nino uratują cię ;D



No i z Twittera :
Z Twittera Any
Ana na planie HoA 3 sezon.Na planie praca a tymczasem...

I Nathali
...odtwórczyni roli Niny ( Nathalia Ramos) odpoczywa przed ciężką pracą w szkole.Cóż będziemy tęsknić no ale...nauka jest ważna i ja to rozumiem.Jak dla mnie Nat nawet ładnie w tym kimonie choć wolę ją w rurkach i ślicznym topie.



Z Twittera Tasie:

Ana i Tasie świetnie się dogadują.Chyba zaprzyjaźniły się ...na dobre =)



NA DZIŚ TYLE ! BARDZO DZIĘKUJĘ ZA TO  ŻE WYMYŚLALIŚCIE IMIONA ALE POMĘCZĘ WAS DŁUŻEJ I DALEJ WYMYŚLAJCIE BO W KOŃCU NOWA POSTAĆ BĘDZIE BAROOO BARDZOOO WYJĄTKOWA....CIIII TO TAJEMNICA;D

Więc pytanie to samo:
Jak ma nazywać sie kolejna dziewczyna do Domu Anubisa?

Mariolciaa ( ha dziś podpisałam się tak jak nazywali mnie chłopaki z klasy , ejjj no bez podejrzeń ja mam 1.47 przy chłopakach o 1.60 czy 1.56 xD )


SIBUNAA <333










12 komentarzy:

  1. supeeer!! Maddy najlepsza!!! "Alfie ja widzę" Boskie. I dziewczyna to ja bym dała LONDON.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LONDON TIPTON - heh znam to :)
      Dziękuję za pomysł i za miłe słowa.

      Usuń
  2. Super notka♥♥♥

    Scenariusz zajefajny.♥

    Może mieć na imię Tess ♥

    radocha6:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tess kontra chłopaki - znam to , imię fajne :)
      Dziękuję ;D

      Usuń
  3. Super notka :D
    Scenariusz - Genialny :)

    Wikaa999

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny scenariusz. <3
    Ja też nie jadę nigdzie na wakacje - głównie dlatego, że rodzice pracują, a mój "kochany" kuzyn powiedział, byśmy zostali w domu na resztę sierpnia. A teraz moja siostra sobie siedzi w Anglii...:/
    A imię proponowane przeze mnie: Willow. : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi :)
      Dziękuję za milutki słowa i pomysł ;D

      Usuń
  5. Super notka i fajny scenariusz ;)
    Ale wiesz, jak ktoś pisze do Ciebie na e-maila i zadaje Ci pytania, to odpisuj do niego w mailu, a nie pisz na blogu. To znaczy, wiesz rób jak chcesz, ale tak by było chyba bardziej cywilizowanie. Tylko się nie obraź, za tę drobną uwagę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem lecz osoba mówiła abym napisała to na blogu nie wiem komu to było potrzebne do szczęścia ale cóż ...

      Dziękuję ;D

      Usuń
  6. Rewelacyjny scenariusz :}

    ~Trixie :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Może Joanne albo Josephine ?
    muffinka ♥ ( nie chce mi się logować )

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy