Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Mimi scenariusz + gif + informacje

Siemkaa...!
No więc zauważyłam ze nie ma notki to napiszę coś na szybko i idę słuchać jak sąsiedzi się kłócą...hahaha jestem złą dziewczyną buhahahahahahaha!
Okeyyy mam dla Was mini scenariusz chodź dziś miało go nie być :

HOL
/wchodzi Maddy , rozgląda się , z kuchni wychodzi Nina /
Nina:Maddy?Co ty tu robisz ?
Maddy:Ja mieszkam chyba...
Nina:Nie nie , chodzi o to że miało cię nie być cały weekend a jeszcze niedziela!
Maddy:Tak ale mi się znudziło , wiesz jacy są rodzice...nadopiekuńczy zwłasza moi!
Nina:Victor mówił że byłaś u kuzynów...
Maddy:/po chwili/Ymm...TAK! Tak.Byłam.Ale...no odwiedzili mnie u kuzynów.
Nina:Aha..dobrze.
Maddy:Coś sie stało Nino?
Nina:Amber jest w szpitalu.
Maddy;O Boże.Biedaczka , opowiedz mi o tym.

/rozmawiają wchodzą na schody /


WIECZÓR , POKÓJ NINY , MADDY I AMBER
/w pokoju jets sama Nina , na podłodze leży zeszyt Maddy otwarty , Nina podnosi i czyta /
Nina:/czyta/
Drogi pamiętniku.
Gdy spotkałam Ninę , mówiła ze Amber jest w szpitalu.Biedna.Ale jak się okazało Victor powiedział ze byłam u kuzynów.Trudno utrzymać ta...
/puszcza go gdyż słyszy że idzie Maddy , siada na łóżku i czyta/



Taki mini :)

Mam dla Was gif :
Joy w Sibunie.Czy mi się zdaje czy Patrici się to nie podoba ?


Mam dla Was dwie ważne wiadomości :
Po pierwsze :
Dnia 02.09 nie ma odemnie notki gdyż jadę na rodzinną jednodniową wycieczkę - sama jeszcze nie wiem gdzie dokładnie

Po drugie :
Zapraszam na mini bloga - spokojnie postaram się w najbliższym czasie założyć bloga o sobie na bloggerze ale nw jak mi to wyjdzie :) Na razie musicie się cieszyć tym albo smucić jak chcecie  :

http://nikaa1999.pinger.pl/


Na dziś tyle !

Papa!
Aha no i pytanie :
Które imię lepsze dla nowej postaci :
Tess vs Ana 


Mariola
Sibunaa <33 





9 komentarzy:

  1. Ana ładniejszee chociaż Tess bardziej tajemnicze :)
    Heh, Mariola jaki zły człowiek xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka :)
    Ana za bardzo kojarzy mi sie z Amber..
    Tess chyba lepsze :D

    Wikaa999

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka.Lepsze imię Tess.

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowa notka. Powinnam już niedługo dodać swoją, ale strasznie mi się nie chce. ;) Jak chcesz pomocy przy założeniu bloga na blogerze, to napisz do mnie. No, i lepiej Tess oczywiście. ;)

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy