Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 16 sierpnia 2012

Scenariusz nr.8 House of meetings / Dom spotkań

Siemkaa.!
Co tam u Was?Bez większych wstępów piszę scenariusz :

KORYTARZ W SZKOLE
Nina:/staje na środku korytarza/Kod był zły , może ze zmęczenia przekręciłam jakiś inny numerek?
Fabian; Możliwe w końcu , no wiesz było bardzooo wcześnie...
Nina:Po szkole spróbujemy jeszcze raz.
Amber:Pójdę z Wami!
Nina:Dobrze / Amber odchodzi/ Co jej jest?
Fabian:Może nabrała odwagi?
Nina:To Amber Fabian...
/dzwonek/


POMIESZCZENIE DO ZAJĘĆ ARTYSTYCZNYCH (?)
Mara:Szkolna strona znowu rusza Patricio , może chcesz pisać dalej?
Patricia:/cisza/
Mara:Halo!Ziemia do Patrici!
Patricia:Ymmh ...Przepraszam Cię Maro , mówiłaś coś?
Mara:Tak.Masz problem tak?Coś się stało , gadaj!
Patricia:Nic.Ja tylko...
Mara:Ty tylko ?
Patricia:Eddy...
Mara:Kłopoty sercowe ?
Patricia:Jakby , problem w tym że ja...
Mara:Że ...?
Patricia:Kocham go , ale boję się że go stracę , ze to będzie boleć.Ale cicho!Nikt nie może wiedzieć!
Mara:To dlatego tak się zachowujesz w stosunku do niego tak?
Patricia;Taa...
Mara:Spotkaj sie z nim.Pogadaj jak jest.
Patricia:Maro nie sądzę...
Mara:Masz z nim gadać!I tyle!
/Mara wychodzi/


PRZERWA ŚNIADANIOWA
Nina:/wchodzi do Domu Anubisa po cichu , biegnie do kuchni i otwiera przejście do piwnicy , wchodzi/

PIWNICA
Nina:/podbiega do tajemniczego przejścia i wpisuje 1890 , i nic/
Nina:Nie.Saro...pomóż.
Głos:

Gdy z nadzieją kod wpisujesz

Czary mówią że kopiujesz

Narodziny dobra rzecz 

W bibliotece Frobisher'ów odnajdze się.  

Nina:Yyy?Głosie...co chcesz mi powiedzieć?
/cisza/
Nina:/wychodzi/


SALON
/w fotelu siedzi Mara i Jerome,śmieją się /
Mara:Tak , odpowiedział " A  to ze szkoły obok?", a ja "T-tak.", " Aaa to ja panią znam!Wy młodniała Pani ...Panno Trudi"
/śmieją się , wchodzi Eddy i Patricia"
Patricia:Maro?Mogłabyś?
Mara:Tak , tak.Chodź Jerome , pójdziemy na spacer.
/wychodzą , Eddy siada a Patricia stoii/
Patricia:Musimy pogadać.
Eddy:Tak?Wyjaśnisz mi oczywiście o co ci chodzi mam rozumieć?
Patricia;/milczy/ Tak , chyba tak..
Eddy:Co sie dzieje ?
Patricia:J-ja sama nie wiem od czego zacząć...Przepraszam...
Eddy:Prostu z mostu ...koch...Patricio...
Patricia:/bierze wdech/Okeyy.Kocham cię ale nie chcę przeżywać rozstań.Pomyślałam że jak będę nie miła to to jakoś się zatrze...
Eddy:/wstaje/Mam tylko jedną odpowiedź...
/kiss Peddi'e <3 /
Patricia:Więc ?
Eddy:Więc chodź na lody truskawkowe moja buntowniczko!
Patricia:Przepraszam...
Eddy:Proszę cię , po prostu obiecuję ci że jeśli kiedykolwiek się rozstaniemy to tak spokojnie...Okeyy?
Patricia:Dobra.A teraz chodź na te lody bo mi gorąco!
/wychodzą śmiejąc się/


POKÓJ NINY , AMBER I MADDY:
Nina:/siada na łóxku , jest sama , wchodzi Fabian/
Fabian:Chodź idziemy do kina.
Nina:Takiego prawdziwego?
Fabian:Takkk...Na taki fajny film.
Nina:O Egipcie?
Fabian:Nie koniecznie.
Nina:/śmieje się, wstaje/Ale muszę ci coś powiedzieć.
Fabian:Z czym związane?
Nina:Z zagadką.
Fabian:Wiem że to jest dla Nas ważne , ale może dajmy sobie dzień luzu?Tęsknię za Tobą.
Nina:/milczy/Dobrez, skoro tak uważasz.
/wychodzi/
/w pokoju pojawia się kobieta w teatralnej masce , podnosi rękę na wysokość klamki , jej dłoń i klamka świecą, po woli znika/


Przepraszam ale na dziś tyle , w zamian może jutro coś napiszę do tego tematu z spotkaniami :)



 Wiecie kto to ?To Robert i Lousia F.S W każdej notce jest coś co mówi co czeka Was w innych scenariuszach.


Pytanie do was ( nie związane z HoA)
Gotowi na szkołę?


Mariola
Sibunaa <3



13 komentarzy:

  1. super scenariusz :) I nie!! Nie gotowa jestem na szkołę.!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Heh ale za niedługo się zaczniee...

      Usuń
  2. Super scenariusz!!!Jeszcze nie gotowa na na szkołę.Ale mam już kupione książki parę zeszytów ale jeszcze trzeba kupić plecak i te inne.Ale mam szczęście że jadę 23.08 do Krakowa ^^

    radocha6:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;D
      Ojjj zbliża się wyjazd Natalio ;D

      Usuń
    2. Zbliża się a ja jeszcze nic nie mam kupionego hehe ;D

      Usuń
  3. Scenariusz cudo.<3

    A o szkole mi nie mów. Akysz! :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki
      Chyba nikt nie chce iść do szkoły i ja jestem w ich gronie ;D

      Usuń
  4. Super notka :)

    hm... ciężkie pytanie zadałaś :D Psychicznie może i tak.. ale nie mam jeszcze połowy rzeczy :P Pewnie zacznę się ogarniać jakoś 3 dni przed rozpoczęciem roku :)

    Wikaa999

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Z kąd ja znam takie zachowanie hehehe

      Usuń
  5. super ;)
    Ja mam już wszystko do szkoły kupione, ale nie mam najmniejszej ochoty na szkołę. No chyba, że przerwy xd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Ja mam tylko podręczniki i ćwiczenia ;D
      A co do szkoły to mi sie iść nie chce , bo to gimnazjum ;(

      Usuń
  6. super więcej peddie

    OdpowiedzUsuń
  7. you are actually a good webmaster. The site loading pace is amazing.
    It sort of feels that you are doing any unique trick.
    In addition, The contents are masterwork.
    you have performed a magnificent job on this subject!

    My webpage; resource

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy