Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 5 marca 2012

Akcja "Narysujmy TDA♥"+Animkii!+Nathalia+100 post.;DD

Siemczii.;*

AKCJA "Rysujmy TDA♥"

Pierwsza praca:
Katrin115:
Kielich Ankh.







Są piękne.!

Zapraszam do Akcji :D



Nathalia:
Przed chwilą oglądałam "True Jackson", i Widziałam, że Nathalia wystąpiła jako Dakota North, była taką zołzą i True ją zmieniła w uczuciową nastolatkę :D
To tyle :D
Tutaj macie kolaż.



Animki:






Ok. Możecie wchodzić na mój drugi blog: recenzje-tda.blogspot.com.

Aliciaa.

PS: Dzisiaj 100 post.! Jupuuu.!

4 komentarze:

  1. Nie wiem czy tylko mi, ale prace się nie wyświetliły ;/ Ale notka super ;D

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka:)
    Mi też się nie wyświetliły prace :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ladnie narysowane moze i ja cos sprobuje narysowac.? Hmmm nie wiem.:D;*

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy