Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 27 marca 2012

Rekord.! Dziękuje;*+ Tłumaczenie 43 odcinka część 3

Hej.! Jak widzicie w tytule;) Pobiliście rekord...mianowicie 17 komentarzy pod jedną notką.! ;):* Bardzo wam dziękuję;*

Odpowiem teraz na komentarze:


Aliciaa. (bez kituu.!)Mar 26, 2012 11:26 AM
Duże wymagania, ale mam nadzieję, ze się uda :D
Super<33
Aliciaa. (nie chce mi się logować :P )   

-Tak,duże wymagania, ale poskutkowały;) ...Pobiliście rekord.! ;*

Rewelacja!!! Mega i wszystko co po drodze!!! Tak się bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, baaaaardzo cieszę, że zostajesz;) Jak dla mnie ankieta nie miała znaczenia. Twoich notek nikt nie przebije...  

-cieszę się że ci się podoba. Nigdzie nie odchodzę i nie mam zamiaru.

Super, super i jeszcze raz super! Po pierwsze:
Cieszę się że zostajesz! :D :D
Po drugie:
$wietne tłumaczenie! :D :D
Po trzecie:
Super zdjęcia!
No i oczywiście czekam na kolejne notki! :D :D

-Dziękuję za miłą opinię;* Oczywiście kolejne notki będą się pojawiały dalej...;)

Świetna notka :)
I super ,że zostajesz :**

~Trixie :]

-Też się cieszę, dziękuję za miłą opinię;);*

Aż tyle komentarzy?! Zmniejsz chociaż do 10 pliss

-Wybacz Anonimku,ale ja się staram dla was tłumaczyć więc chcę też widzieć rezultaty mojej pracy,więc proszę o komentarze;):*

Pamiętaj co ci pisałam .. Świetna notka . ;)

-Pamiętam,pamiętam;* Dziękuję Ci;*;)

Wspaniała notka ^^ Zajżyj do mnie :)


Paula <3

-Dziękuję Ci. Jestem codziennie Paulo;*;)

Wow !!!
kocham te twoje tłumaczenie , a mam do ciebie taką prośbę czy byś mogła wszystkie odcinki z drugiej serii przetłumaczyć ? jeśli oczywiście masz ochotę i czas , będę za to ogromnie wdzięczna:)

I super , że nie odchodzisz z bloga , bo masz naprawdę świetne posty. !!!

Pozdrawiam.
Bella.

-Raczej wszystkich chyba nie zdążę bo już niedługo premiera w Polsce więc nie ma sensu tłumaczyć.Ale postaram się jak najwięcej.;*;)

Super że zostajesz i fajne tłumaczenie
Gran
Eddie
Nina
Izyda
Amber
Lewis
Nowa
Ela








-Dzięki;* Później niżej jak napisałaś to się dopiero skapłam z tymi literkami;) ;*

Kocham twoje tłumaczenia i posty i zgadzam się z wszystkimi powyżej

-Dziękuję miło to słyszeć;*

Magda ma 100% rację! Słuchaj mądrych ludzi takich jak my którzy kochają twoje posty! :D

Kasia:***

-Dziękuję Ci kasiu;*

Super tłumaczenie ;***
Mogę ci mówić Paulcia?
Tak będzie ... no - fajnie ;)
Czekam na kolejne tłumaczenie ♥♥♥

-jasne że możesz;*

Uwielbiam twoje tłumaczenie , jesteś najlepsza.

-Dziękuję;* Bardzo miły jesteś anonimie;*

Wow, 16 komentarzy, więc możemy się spodziewać kolejnego tłumaczenia :) I love YOU! <3 paula3112.

P.S. jeżeli masz imię takie jak nick, to witaj w klubie, hehe, bo ja też. I prosiłabym tłumaczenie, albo jakąś notkę 29.03 (czwartek), bo wtedy mam urodziny, a czytać Twoje notki to sama przyjemność ;)

-notka napewno będie;*

Jak jakieś pominęlam to przepraszam pytajcie o co chcecie w komentarzach ,chętnie odpowiem;*






Wiem że bardzo krótkie, przepraszam. ;* Postaram się to nadrobić.

I wasze upragnione tłumaczenie:
Ve:<dzwoni jej telefon> Rufus.  Nie mam zamiaru z tobą teraz rozmawiać.
V:<wchodzi>
Ve:Victor. Więc co się działo na dole.?
V:Nic ważnego,Vero. <odchodzi>
Ve:Nie dla niektórych z nas.
<podziemia>
F:Okej, jesteśmy coraz bliżej.
Jo:Co ty nie powiesz,Indiano( chodzi chyba o Indiana Jones) Twój następny ruch to pan ziemia jeden z niebezpiecznych pól Victora.
F:Ale mówiłaś że ta figura musi być nietknięta.
Jo:To było poprostu moje przeczucie, to wszystko. Jego ruchy mogą być zupełnie przypadkowe,możliwe jest je przewidzieć.
F:Joy. Dawaj. Uda ci się.
Jo:<kiwa głową> A co jeśli się mylę.? 
F:Hej,ty prawie zawsze masz racje.Bądź dobrej myśli.Jesteś w tym dobra.
Jo:<uśmiecha się.>
F:<też się uśmiecha> Okej,teraz,powiedz mi ruchy które ty planowałaś.Zrobię je,obiecuję.Chcę poprostu żebyś wiedziała,że jesteśmy w tym razem.
Jo:okej, jeden w przód,jeden w prawo,i dwa w przód.
F:<przesuwa się na te pola na które kazała mu Joy>
Jo:Fabian,nie rób tego.! 
F:<przesuwa się,strażnicy się obracają> <pootem przesuwa się na ostatnie pole> Tak.!   <strażnicy znikają>


CDN....


Ok przetłumaczone do 15;30.

Widzę że to was mobilizuje;)

15 komentarzy ,kolejne tłumaczenie;)

Całuski.!  

Pozdrawiam Paulaa.


11 komentarzy:

  1. No pewnie .. I oby tak dalej . ! : >
    I mi się tu nie załamuj dziewczyno .:) Jesteś wspaniała .. i czego więcej chcesz. ? : > Pamiętaj zawsze ci pomogę , sama dobrze o tym wiesz . <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twoje tłumaczenie , tylko szkoda , że takie krótkie. :(
    ale mam nadzieję , że na następnej notce zrobisz dłuższe. ;p

    Pozdrawiam.

    Bella.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej , gratulacje. :)
    fajna notka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle wspaniale ^^

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam sie z powyższymi komami, właśnie szkoda że takie krótke...Ale i tak suuuuuperrr! Sama bym tego nie przetłumaczyła! :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, świetnie, fantastikooo! :D
    *a teraz wyjmuje siekierkę* Zmienisz liczbę naszych komentarzy do...hmmm...5? :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Super extra tłumaczenie Alex do 5 to nie raczej do 10.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy mają rację

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla Ciebie Paulcia, to mogę dodać sama ze 100 komentarzy, byle by tylko pojawiła się kolejna notka od Ciebie ;******

    LOVEEE
    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, że mi odpowiedziałaś i fajnie, że jutro się pojawi upragniona przezemnie notka :) Dziękuję i super tłumaczenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy