Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 9 marca 2012

Osirian + Zdjęcia i gify

Hej .! Jak tam piątek.? Mi nie najlepiej ale cóż ... Przechodzę do notki , w ostatnich opisach ostatniego odcinka jest napisane o ''Osirian '' bardzo mnie to zaciekawiło patrzcie co znalazłam:

Każdy Wybraniec ma kogoś w celu ochrony jej, jak yin i yang. Ten człowiek nazywa się Osirian.Wybranej   Osirian jest jej całkowitym przeciwieństwem i obrońcą. Rufus był Sarah Frobisher-Smythe to Osirian.Tożsamość Nina 's Osirian pozostaje nieznany, ale ludzie myślą, że to albo Fabian czy Eddie . Wiemy, że jest to rzeczywiście mężczyzna ponieważ duch Victor Rodenmaar Sr skierowano do Osirian jako "on"..    Były też wpisy że, Osirian i wybrana są sobie przeznaczeni na zawsze... Mam nadzieję że Osirian to Fabian..:)


A wy co o tym myślicie .? Odpowiedzi napiszcie w komentarzu ;)
 Zdjęcie i gify: 
                                       Senkhara oznacza Eddiego :O 
File:Tumblr m0lhxptZlM1qjxuhao2 250.gif

File:Tumblr m0lhxptZlM1qjxuhao3 250.gif

File:Tumblr m0lhxptZlM1qjxuhao1 250.gif

File:Tumblr m0lhxptZlM1qjxuhao4 400.gif

File:Tumblr m0lhxptZlM1qjxuhao5 400.gif
File:Tumblr m0lhxptZlM1qjxuhao7 400.gif
Plik: Tumblr m0lhxptZlM1qjxuhao9 400.gif
File:Tumblr m0lhxptZlM1qjxuhao8 400.gif
File:Tumblr m0lhxptZlM1qjxuhao6 400.gif
Plik: Tumblr m0lhxptZlM1qjxuhao10 400.gif



Plik: Tumblr m0jrz45ual1qjxuhao2 400.gif
A tu Victor Senior mówi o Osirianie ;)

No to na tyle ;) 

Kometujcie ;)

Pozdrawiam Paulaa. 

2 komentarze:

  1. Świetna notka. Mam nadzieję, że Osirian to Fabian ;)

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka. Mam nadzieję, że to jednak będzie Fabian i że reżyseży nie zrobią nas w konia... :D

    Paula <3

    PS: nie cgciało mi się logować

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy