Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 3 marca 2012

Nagłówki + PRZEPRASZAM!!

Hej.;/
na początek, przepraszam, że tak rzadko pojawiają się ode mnie ciekawe notki. Mam furę nauki, i dużo zamówień na nagłówki, ale tak bardzo lubię je robić..... WoW!


ok:

Nagłówek2 dla Paula999 :D



Nagłówek dla Blanca :D


mam nadzieję , że się podobają.:D

Nie wyślę Wam ich mailowo TERAZ, ale późnij, ok?

Aliciaa.

KOMENTUJCIE!

(8 komentarzy i jeszcze jedna notka, może mi się uda :D)


PS: Nedługo 100-tna notka! Mam nadzieję, że nie zapomnę :P    
PPS: Niedługo ogłoszę wyniki konkursu i ogłoszę nowy konkurs :D

5 komentarzy:

  1. super nota! Zerkaj też do mnie, ok? ;D Nie bierz tego za reklamę, przecież wiem, że nie wolno się reklamować :)
    Torii ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem codziennie u Cb.!
      :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
      Poza tym Ty jesteś w polecanych, więc nie masz sie co martwić.:D
      Aliciaa.
      I♥HoA, and Your book :D

      Usuń
  2. Super nagłówki i jeszcze raz dzięki za mój ♥
    Pozdro Megi ;*****

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za drugi nagłówek.. Spoko poczekam..

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nagłówki :)
    Pozdrowienia :]
    ~Trixie :]

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy