Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 25 marca 2012

Opowiadanie cz.2+Torii♥, Magda:* i Megi:* :D

Siemka, ale muszę dodać jeszcze opowiadanie :D



  • O nie...-Szepnęła Nina.
  • Ninaa.! Ninaa.!-Krzyczała Joy.

  • W końcu podeszła do kryjówki Niny i stwierdziła.

  • Tutaj.! Tutaj! Tuuuu!
  • Tam??-zapytał Victor.
  • Taaaaak.-odpowiedziała Joy.
Nina pomyślała, że ma "przechlapane". Zacz ęła  się rozglądać, gdzie się można ukryć. Natychmiastowo wyszła z piwnicy.
  • Jak mnie Fabian zobaczy to..To nie wiem..
Gdy była u końca wyjścia, otworzyła "drzwiczki" od "piecyka" i wyszła.  To co ujrzała, a bardziej kogo ujrzała było trochę straszne.Stał tam Victor tyłem do wejścia do piwnicy (kominka) i Fabian siedzący na krześle. Victor gadał jakby był księdzem i spowiadał Fabiana, bo Fabes straaasznie się denerwował.

  • Jak to możliwe.? Przecież Victor jest w piwnicy.!-myślała Nina. 
Wróciła zobaczyć do piwnicy czy nadal Victor jest tam... I BYŁ!!!


  • O co tu chodzi.? - w myślach plątało się to pytanie. Mieszało się z myślami o Fabianie.

  • Nie wiem! Może pan już mnie 'wypuścić'??Proszę.!-Krzyknął Fabian.
  • Hmm..Ty coś knujesz...-odpowiedział mu Victor-Idź!!!
Fabian poszedł do swojego pokoju pomyśleć o Ninie: czydobrze zrobił, że z nią nie poszedł?,  czy on ją kocha, że ją tam zostawił?, może Victor miał dobre intencje pytając o Ninę.???... Wiele pytań.. Miał ochotę pójść do piwnicy.. Po pięciu minutach wyszedł na holl i zawołał:

  • Joy! Joy! Joy! Joy!!
  • Też ją wołałam..I nic..-powiedziała Patricia.
  • Gdzie ona jest??..........Patricio, odwróć się!
  • Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!-krzyczeli.

Torii♥   Magda ;*   Megi:*

3 najlepsze wpisy z Funtestu.!

Napiszcie na maila jakie chcecie nagrody (w granicach rozsądku :P )
Aliciaa.


8 komentarzy = następna notka (bez żartów.!!)

9 komentarzy:

  1. Super! Ciekawa jestem dlaczo krzyczeli...??? :D Czekam na kolejny! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ! Fenomenalne. !!!
    chcę więcej takich opowiadań.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super @ Kiedy następmny ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne opowiadanie.
    Od mnie pojawi się na pewno w tym tygodniu :)

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW po prostu kopara mi opada ;) Ja też jak coś mam GG, mogę Ci mój numer na maila wysłać, czasami pogadałybyśmy... Jak tam Twoja depresja? Bo wiem, że Ci ciężko było... Jak dobrze, to się cieszę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej.. Znacznie lepiej :D Dzięki za troskę.
      Aliciaa.

      Usuń
  6. Co Victor chciał od Fabiana? Proszę cię, pisz dalej opowiadania. Błagam cię!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę pisać, ale niestety nie wiem kiedy kolejna notka się pojawi. Najprawdopodobniej w środę lub w czwartek. Jeszcze napiszę.

      Usuń
    2. Super :)

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy