Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 23 marca 2012

;((+Filmik+Ubieramy się w stylu.?+wywiady+Wyniki Ankiet :D

Hej.;(
Na szczęście już piątek. Dzisiaj miałam Olimpiadę z j. Angielskiego a wczoraj byłam na Uniwerku ;//
A zastanawiacie się pewnie dlaczego to ";((" na początku.?
Dlatego że mi smutno z wieelu powodów. Z osobistych, oraz komentarzy..No tak.. Nie mam czasu na notki, zawsze się staram  żeby napisać jakąkolwiek notkę. Nie wiem czy wiecie ale w wieku 13 lat czyli w szóstej klasie są przygotowania do testu.! Dlatego każdą wolną chwilę poświęcam nauce, ale też nie chce zaniedbywać bloga. Więc proszę Was o komentowanie!
Filmik:
Wczoraj Paula dodała link do Filmiku. Ja wstawiam go tutaj :D


Ok...
Teraz kilka pytań :D
  • Co z Wywiadami.? Robić dalej.?
  • Co z Ubieraniem się.? Z kim następne.?

Wyniki ankiety :
ZARAZ WSTAWIĘ NOWE<33

No więc tak: Na pewno wrócę do scenariuszy [ ;) ]
Ale i tak chciałabym "zatrudnić" kogoś do pisania historyjek, które publikowałabym na blogu. Jednocześnie reklamowałabym Twojego bloga, jeśli go nie masz coś bym wymyśliła :D
Co do drugiej ankiety Kyla powiedziała że od 12 kwietnia może już pisać =]]
Teraz Statystyka, jak ktoś nie widzi..xD
 



Twitter Nathalii.:D
 


Piszcie na e-maila alice.s@spoko.pl
i rozwiązujcie FunTesta.:D


Aliciaa.
PS: Przypominam o Akcji.!



7komentarzy = Następna Notka.

8 komentarzy:

  1. Świetna notka. Wiem jak to jest Tez jestem w 6 klasie. Masakra z tymi przygotowaniami.. Jeśli chcesz to ja mogę pisac opowiadania. tylko musisz mi wyjaśnić jak to miało by wyglądać. Jeśli chcesz żebym je pisała szczeguły wiślij mi na e-mail paucia120@wp.pl

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny powodzenia, piszemy ten sam test 3 kwietnia;)
    Super notka.! Tylko fotka i filmik były w mojej poprzedniej ale to nic...;*;)

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem :D
      Filmik wstawiłam, bo dałaś link, a wiem, że czasami niektórym nie chce się włączać. A fotkę miałam wcześniej przygotowaną, ale tak jakoś.. Chętnie podyskutuję, jak spieprzyłam teścik..:P
      Aliciaa.

      Usuń
  3. ha ha :D No to fajnie sie złożyło.. Po teście wejdziemy na bloga i podyskutujemy na temat testu ^^ :D ha

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a jak...^^. Wyżale sie wam jak spapralam test...;*

      Paulaa.

      Usuń
  4. Haah, czyli narazie jestem najmłodsza :) Jestem dopiero w 5 klasie :DD A co do notki i pytań, to jak starczy Ci czasu na wywiady i jeszcze scenariusze, to rób dalej!! A następne ubierz się może z Marą, lub Joy??
    Super notkkka!

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, że jesteś młodsza..
      Dobra, niedługo wstawię scenariusz, a wywiad z kim.?
      Ubierz się.. Też zrobię.
      Zobaczę jak z czasem bo NAUKA NAUKA NAUKA.! Ona jest do dupy.!
      Aliciaa.

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy