Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 2 marca 2012

Nagłowki+fotki:D

Hejkaa.:D

PIĄTEEEEEEK!!!!!
Zarąąąąąbisy PIĄĄĄĄATEEEEEEEEEEK!!!!!!!!!!!



Fotki z nick`a:



Ok. Nagłówek, który zrobiłam dla Emilii, z bloga emilia-emiliablogp.blogspot.com.


+Blanca, zrobię nagłówek na blog ze scenariuszami.:D
Zobaczę tylko kiedy bd miała czas, bo mam fuurę sprawdzianów i kartkówek...;//





To moja najjj=** piosenka. Wiem, teledysk...Tu się nie wypowiem, ale Super :DD





Ok. Nie wiem..Ale to chyba na tyle.!  Teraz lecę, bo idę uczyć mojego brachola! :DD (dostaje kasee :DD)
Aliciaa.
PS: Jutro notka pojawi się rano.


EDIT:
Nie mam pojęcia co to jest.
PS: Paula999 nie uda mi się dzisiaj .:(


2 komentarze:

  1. Kiedy wyślesz mi baner z Fabiną? Jak go już wysyłałaś to Jbc Do mnie nie dotarł.. Swietna notka :P

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy dzisiaj mi się uda... zObAcZę! :D

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy