Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 28 marca 2012

Moja miesięcznica.! + tłumaczenie 43 odcinka cz.4

Hej.! Jak widzicie to moja miesięcznica trzy dni temu minął równo miesiąc odkąd tu piszę...Tak się cieszę.! 
Postanowiłam coś wymyśleć... Jak wiecie moją specjalizacją jest j.angielski więc wpadłam na pomysł,żeby ogłosić konkurs. 


Temat konkursu: Wierszyk o HoA po angielsku;) Jak nie będziecie czegoś wiedzieć możecie skorzystać z inncyh stron lub z mojej pomocy;);*


Podpisany waszym imieniem i ile macie lat. Wyślijcie mi na maila: pineczka99@o2.pl  


Liczę,że się ktoś zgłosi.!


Te wierszyki będą publikowane na blogu a najlepsze nagradzane.;);*


A więc powodzenia;)  I mam nadzieję że się ktoś zgłosi.




Tłumaczenie, tamto było krótkie więc teraz będzie troszeczkę dłuższe.Mam nadzieję że to tylko dlatego że było takie krótkie było tylko 11 komentarzy^^;*




Jo i F:<przytulają się>
Jo:<uderza Fabiana w ramię> Obiecałeś,że się nie ruszysz.!
F:Jeden raz kiedy ci zaufałem,żebyś nie pomyślała że Cię nie słucham.
Jo i F:<śmieją się>
F:Wiesz,miałaś rację. Byłem tchórzem.
Jo:Nie,byłeś naprawdę odważny.
F:Nie,nie chodzi mi o grę. Chodzi mi o nas.
Jo:Jest okej. Myślę,że to już dawno wyjaśniliśmy,ja poprostu tęskniłam za moim miejscem przy tobie.Na to liczyłam.<podaje rękę> Przyjaciele.
Jo i F:<przytulają się>
F:Przyjaciele.
Jo:Fabian,patrz.
Jo i F:<pochodzą do komory maski i widzą postument z kluczami>
F:<czyta>''błyszcząca nagroda.'' 
Jo:Ten klucz jest do tego, tak przypuszczam.
F:<znowu czyta> ''Upadli przyjaciele''. To musi być klucz żeby ich uwolnić.
Jo:<bierze klucz od maski>
F:<bierze klucz żeby uratować przyjaciół,a on się nie rusza> Nie,czekaj. Nie mogę wyjąć klucza. Emmm,może to jest wybór. Co jeśli nie możemy wziąść obydwóch kluczy.? Co jeśli musimy wybierać między nimi.?
Jo:Co to znaczy.?
F:Wybór, uratować przyjaciół albo wziąść maskę. Musimy uratować Ninę i resztę. Połóż go z powrotem. <bierze klucz żeby uwolnić resztę Sibuny.>
<dzwi się otwierają>
Jo:Dawaj.
F:Chodźmy.!
<podziemia>
A:Cieszcie się,że chodź jeden z nas jest tu przygotowany a wyśmiewali się ze mnie jak pakowałam te wszystkie przekąski i błyszczyk.<rozdjae wszystkim czekolade> <do Patrici> Wstydź się. 
P:Nie zamierzam się wstydzić, zamierzam się stąd wydostać.
F:<zza drzwi> Nina.? Nina,już idę.!
N:Fabian.
N i F:<przytulają się>
Jo i P:<też się przytulają>
P:Hej,współlokatorze. Dlaczego tak długo.?
N:<do Fabiana>Wiedziałam,że ci się uda.
F:Nie zrobiłbym tego gdyby nie Joy. Była niesamowita.
N:Joy.? <rozczarowana>
F:Pomogła mi.
N:Dzięki,Joy. Jestem ci wdzięczna.
Jo:Jest okej. Chyba teraz jesteśmy tak jakby w tym razem.<uśmiech>
N:Czekaj. Maska. Musimy ją wziąść.!
F:Oh...Jest nadal zamknięta.<pokazuje klucz> Mieliśmy wybór. Albo wy albo maska.
N:<wzdycha smutna>
<biblioteka>
Si(sibuna): <otwierają drzwi>
V i Ve:<chowają się>
N:Okej.Popierwsze,idę odwiedzić babcię. A potem znajdziemy sposób żeby otworzyć gablotkę.
A:Okej.
F:Chodźmy.
Si:<wychodzą z biblioteki>
V:Musieli przejść grę.
Ve:tak,Ale gdzie jest maska.?
V i Ve:<schodzą do podziemii>
Ve:Tak. ...Tak.!<podbiega do maski> To jest już nasze do wzięcia.! Musimy robić szybę.<ściąga buta>
V:Myślę ,że to nie będzie takie proste,jeśli by było Panna Martin i reszta już dawno by to wzieli. Zostaw to mnie,Vero.Uczniowie zapewne wrócili do domu.Musimy utrzymać swój poziom normalności,albo zrobią się podejrzliwi.
Ve:Ale  my...
V:<popycha ją>Powiedziałem zostaw to mnie.! To ja wyciągnę naszą maskę. Idź i znajdź coś co zajełoby uczniów.
Ve:<zakłada buta i idzie>
<dom anubisa>
P:<wyciąga coś z lodówki>
E:Więc,gdzie się podziewałaś.?
P:Tu i tam, klub szachowy...szpital..
E:Dawaj Patrcia,nie jestem głupi,okej.? Oh...i um...Alfie wrócił.
P:Naprawdę.?
E:Mhm....hmmm... i Nina,wiesz,nie wierze że odwiedzała swoją babcię trzy dni,nie mówiąc nikomu gdzie tak naprawdę jest, Huh...I jeszcze poszła odwiedzić ją dziś wieczorem.
P:Oh, ona jest bardzo oddaną wnuczką.
E:Nie. Patricia, co tu się dzieje.?
P:Mmm.? Nic się nie dzieje.
M:<wchodzi>Hej,Eddie,Poppy napisała listę,wszystkich wujków i jest pewna że nie ma żadnego na literę ''R'', chyba że jej ciocia, Ruby Clarke. Jesteś pewien,że to był mężczyzna.?
E:Tak. CZekaj,nie, umm..ten gość miał kobiece imię.  Um... Rene. Wujek Rene.
P:Rene.?
E:Tak,wiem biedny gość,co nie.?
P:Jak on wyglądał.?
E:Um,wysoki,ciemny blondyn, oh, i miał bardzo duże niebieskie oczy.
P:Nie.! Nie,nie,nie.!
M:Patricia,co się dzieje.? Wiesz kim jest ten mężczyzna.?
<pokój Very>
V:<puka do drzwi> Vera.? <wchodzi do pokoju,bierze jakąś książkę>
<dzwoni telefon> 
V:<bierze telefon> ''R.Zeno''  ...Rufus Zeno. <rzuca telefonem w lusterko i podnosi znowu telefon>
<pokój Niny>
Se:<pojawia się>Wybrana wróciła ale bez maski.
N:Zdobędziemy ją, obiecuję.
Se:Twoi przyjaciele mieli klucz i go stracili.
N:To wszystko żeby mnie uratować.!
Se:Maska jest wyjątkowo ważniejsza.Wybrana nie. Wydaje ci się,że stare mity są prawdziwe.?
N:Osirian.?
Se:Tak,Osirian. Moja cierpliwość co do ciebie się kończy.Ta stara umrze pierwsza,jutro po zachodzie słońca.
N:Babcia.? Nie,proszę.!
Se:I kto będzie następny.? Ślicznotka czy klaun.? Albo...buntowniczka.? Albo ten słodki chłoptaś.?
N:Jeśli skrzywdzisz go albo kogokolwiek z nich...
Se:Ale chłopak może być zbyt ważny żeby zginąć.
N:Fabian.?Co masz na myśli.?
Se:Jutro po zachodzie słońca wszystkiego się dowiesz i obiecuję dotrzymać obietnicy i zniszcze ci życie...


Uff...Dzisiaj dłuugie i koniec odcinka ;) 


Więc jedziemy w dół jutro cz.1 tłumaczenia 42 odcinka tu daje link ==> Odcinek 42;)




Ale jeden warunek pojawi się następne za 14 komentarzy bo naprawdę się napracowałam ;*;)

14 komentarzy kolejne tłumaczenie.

I zachęcam do brania udziału w konkursie:) Przypominam też,że jeśli chcecie się mnie coś zapytać =, piszcie w komentarzu,napewno odpowiem;*;)

Pozdrawiam Paulaa.

16 komentarzy:

  1. Super, może wezmę udział w konkursie, mam jeszcze zaległą akcję Alicii, ale niestety nie mam czasu i ciągle zapominam przesłać jej to zdjęcie. Też jestem dość dobra w j.angielskim więc może uda mi się coś wymyślić ;))

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne. Tak jak już ci pisałam może coś wymyślę ^^

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetneeeee tłumaczenie :D
    niecierpliwie czekam na następne tłumaczenie :)
    może ja też wezmę udział....

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez niecierpliwie czekam...na 14 komentarzy.;);*

      Paulaa.

      Usuń
  4. Paulaa wiem że chcesz mieć dużo komentarzy itp. ale Trochę zmniejszaj wymaganą liczbe bo nawet jak będziesz miała 10 to później dojdzie jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. A jeśli nie mam bloga ani konta mogę też wziąć udział w konkursie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne;) Tylko podaj swoje imię w mailu.

      Paulaa.

      Usuń
  6. A jak będzie 12 lub 13 komentarzy to zrobisz tłumaczenie? To jest genialne ciekawe kiedy następne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie będzie bo Paulaa chce mieć dużo komentarzy.

      Andzia:*

      Usuń
  7. dwa ostatnie anonimki popieram ich pytania.Super notka i sory że dwa dni z rzędu mnie nie było na gg ale wracałam o 20 do domu bo byłam po 4 godz. na dworze i byłam padnięta i nie miałam siły nawet wchodzić na laptopa.
    Kasia:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie twoje komentarze się nie liczą więc z moim będzie 10 dlatego do jutra wieczorem musimy dać rade 14

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem Andzia nie mam konta dlatego będę się podpisywać.Od dwóch dni odwiedzam twojego bloga ale zdążyłam się zapoznać z twoimi tłumaczeniami są super:*

    Andzia

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie dzisiaj nowe tłumaczenie?

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy tłumaczenie?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy