Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 29 marca 2012

2 prace konkursowe+przepraszam+pomysł+ notka urodzinowa

Hej.! Dobrze niech będzie jutro będzie tłumaczenie,dzisiaj nie bo wróciłam o 18 ze szkoły i jestem padnięta i mam problemy z mózgiem więc tłumaczenie byłoby jakieś głupkowate jutro będzie na 100%.

Notka urodzinowa...Dla Anonimka o imieniu Paula,która ma dzisiaj urodziny. Wszystkiego najlepszego.!






gify urodzinowe

gify urodzinowe
gify urodzinowe




Wszystkiego najlepszego.!!!



I teraz pomysł:


Otóż jak dla mnie na blogu oprócz ciekawych notek i komentarzy ważna też jest miła atmosfera- wpadłam na pomysł będziemy robić tzw. ''bloggowe urodziny''. Napiszcie w komentarzu datę swoich urodzin i (jeśli jesteście anonimem, imię) Wtedy też będę wam robiła takie specjalne notki tylko dla was;* I jak się podoba pomysł.?;) Piszcie w komentarzu;*




I już dostałam dwie prace konkursowe,bardzo się cieszę i mam nadzieję,że ktoś jeszcze się zgłosi, na prace czekam do 11 kwietnia.Wtedy wybierzemy zwycięzcę.


Wierszyk Klaudii:



Secrets of the house of Anubis is a great show!
I still just think when you get new episodes?
I can not wait until I want to cry when I learned that in June the Prime Minister will be!



Super wierszyk.! Naprawdę podoba mi się, widać tylko mały błąd: Prime Minister to premier na polski a powinno być premiere czyli premiera. Ale wierszyk super;) Dziękuję za zgłoszenie;*

Tłumaczenie wierszyka:

Tajemnice Domu Anubisa to świetne show.!
I pomyślmy co będzie kiedy będzą nowe odcinki.?
Nie mogę się doczekać,aż chce mi się płakać,kiedy dowiedziałam się,że premiera będzie w czerwcu.!


I wierszyk Wiktori (Torii)

My favourite TV show is House Of Anubis,
I think you know, what it is!
If you don't - it's a show
Where Nina and Fabian often go
To the attic to find a mask
And this is a next ask:
Why? For who?
Maybe for... you?
Never mind.
I love to watch Fabina and Peddie
But i sooo hate Neddie.
Mickra, Mickber, FOOOOOY
Because I HATE JOY!
I will sum up it in some words:
You will not find better show all over the world!!!



Łał super wierszyk.! Długi dopracowany, jest parę błedów gramatycznych ale nie będę się czepiać...Super.!
Dziękuję Ci bardzo za zgłoszenie;*

Tłumaczenie wierszyka.:

Mój ulubiony serial to Tajemnice Domu Anubisa.
Myślę,że wiesz co to jest.!
Jeśli nie-to serial
Gdzie Nina i Fabian często chodzą na strych,żeby zdobyć maskę( tu chyba bardziej powinno być piwnica ale to szczegół;*)
I oto następne pytanie:
Dlaczego.? Dla kogo.?
Może dla...ciebie.?
Nie ważne.
Uwielbiam oglądać Fabinę i Peddie.
Ale tak bardzo nienawidzę Neddie,Mickra,Mickber i FOOOY.!
Bo nienawidzę Joy.!
Podsumuję go w kilku słowach:
To najlepszy serial na świecie.!


Łał świetny.! Dziękuję za zgłoszenie;*



Piszcie czy podoba wam się pomysł z urodzinami i liczę na więcej prac moje zdolniachy;* <33


Pozdrawiam Paulaa.

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł, heh ja mam dopiero 27 października ;p Fajne wierszyki ;))

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UUU to daleko.Ale w październiku być może się pojawi o ile nie będziecie mieli mnie dosyć i nadal będę redaktorką bloga;);*

      Paulaa.

      Usuń
  2. Paulaa na pewno będziesz redaktorką twoje tłumaczenie i notki są super a pomysł genialny,wiersze super.Urodziny mam 7 maja.
    Kasia:**

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten pajacyk jest taki fajny.
    Kasia**

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity pomysł ja mam urodziny 6 maja. :)

    Nika.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. hah :P Jak ci już wczoraj pisałam świetny pomysł !!

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, dzięki, dzięki za życzenia i połowę notki poświęconej dla mnie. Fajnie, że pamiętałaś i w ogóle to zrobiłaś, i po prostu brak mi słów. Będę Ci zawsze dłużna i wdzięczna :) I tak, to świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba!! A więc jestem Asia Mam urodziny 2.04 Czyli niedługo!! ;) Suuper notka po za tym!! ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przepraszma, błąd, mam urodziny 2. 04 (Kropka sie nie stawiła ;D)
      Asia

      Usuń
  8. Fajne wierszyki! Wogul;e cała fajna notka! :DD Czekam na kolejną świetną notkę!

    PS
    Moje urodzinki są 06.06. czyli jeszcze bardzo daleko...

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jestem dzieckiem Wielkanocy. *-* 12 kwietnia, fajna notka! ;D A na imię mi: Aleksandra. xD

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy