Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 14 marca 2012


Hej.! obiecałam przetłumaczyć finałowy odcinek . Będę go tłumaczyć w częściach bo tak na raz to troche za dużo roboty .  INFO: Tłumaczyłam sama , więc zachowuję sobie prawa autorskie.!!!


http://veevr.com/videos/ApMWYxwJ8   link to do tego odcinka :)


P(patricia): Rene.?!
E(Eddie):Tak wiem, biedny facet. Prawda.?
P: Nie, nie, nie.
M(mara):Patricia co ci jest.?  Wiesz kim jest ten mężczyzna.?
P: Okej. To nie jest wujek Jeroma. On jest.. prywatnym detektywem..
M: Oh.. Znowu..
E:Co to jest .? Zwykła rzecz dla niego...?
M:Więc dlaczego mi o tym nie powiedział.?
E: Zaczekaj, Mara chce wiedzieć co się stało ostatnio.
P: To.. Coś związanego z jego tatą...
E:Może chce oczyścić swoje imię..
M:Nie mogę uwierzyć ,że Jerome powiedział Tobie pierwszej a nie mnie..
P:Tak, wiesz ja i Jerome byliśmy bardzo blisko przez te dni..
M:Jesteście.?!
E:Odkąd.?!
P:<nerwowy śmiech> Wiesz, nie aż tak blisko ,blisko... Tak czy inaczej muszę iść.. pomóc Joy z jej frędzla..
<wstaje ,wychodzi>
<pokój Niny i Amber>
F(fabian): Hej. Będzie dobrze. Okej musimy mieć maskę , jutro wieczorem. ? Z twoją babcią będzie wszystko dobrze , zobaczysz.
A(amber):Co powiedziała Senkhara.?
N(nina): Mamy czas do zachodu słońca, a potem przyjdzie po nas, jedno po drugim.
Al(alfie):Oh.. Oh wspaniale.! 
wszystko, co musisz zrobić, to przejść przez sztabkę nietłukącego szkła.. Tak myśle ,dlaczego się niepokoimy.? <mówi sarkazmem>
P:Złe,złe i jeszcze raz złe wieści.
A: Uwierz mi nic co możesz powiedzieć nie uczyni tego dnia jeszcze gorszego..
P:Rufus porwał Jeroma.
Al:Co.?
A:Noi się myliłam..
<Gabinet Victora, wchodzi Vera>
Ve(Vera):Czy jest jeszcze coś co bym mogła dla ciebie zrobić Victorze.?
V(victor):<Rzuca telefon na biurko> Powiedz mi Vera , kto to jest R.Z .?
Ve: <robi wystraszone oczy> Czy to jest mój telefon.? Dlaczego go zabrałes.?
V: Nieważne dlaczego go mam.
Ve:Ważne, i to bardzo.
V:Powiedz mi ,że nie jesteś w kontakcie z Rufusem Zeno.! Powiedz mi że to nie on Cię tu przysłał.
Ve:Victor. O czym ty mówisz.? Kim jest Rufus Zeno.?!
V:Kłamiesz.! Rufus wciąż żyje a tobie nie można ufać.!
Ve:Victor, to nie tak jak myslisz.. 
V:Pracujesz dla niego...
Ve: Nie. Oczywiście że nie ale wiem kim jest. On jest szalony. On chce zdobyć maskę.? 
V: Tak. A ty przez cały czas pomagałaś mu w tym.
Ve: Nie, jestem po twojej stronie. Poprostu powiedziałam mu parę informacji i to wszystko.
V: Oczywiście ,że tak <mówi sarkazmem>
Ve:Rufus nie chce maski on chce złote łzy. On jest absolutnie straszny i szalony...
V: Wystarczy.! Zdradziłaś mnie.. I nie chce Cię tu jutro widzieć. 
Ve: Victor, proszę powiedz że tak nie myślisz.. Moje uczucia do ciebie i tak zawsze będą takie same..  Victor mieliśmy tyle planów nie możemy tego zaprzepaścić.. 
V:Vera wystarczy , to koniec. 
Ve<wychodzi>
 <Salon> 
M: Nadal nie rozumiem dlaczego Jerome tak postąpił.. Żadnych sms-ów, e-maili, telefonów..  Ej Jerome , gdzie ty jesteś.?
E:Więc ty i on naprawde się teraz lubicie.?
M:Co.?Ja i Jerome? ... Nie.. Dlaczego tak myślisz.?
E: Emm no wiesz on traktuje cie jak królową.. O i ten obrazek <pokazuje zdjęcie Jary>
M: Tak , racja. Lubię go , to wszystko. Chce wiedzieć czy wszystko z nim w porządku. ... To skomplikowane okej.? 
E: Uwierz mi.. Wiem co jest skomplikowane.. Więc... W czym problem.?
M: Mick.
E:Kapitan Australii.?
M: Hej. Dlaczego udzielamy sobie takich porad.? KIedy pójdziesz powiedzieć Patrici że jesteście aktualnie w związku.?
E:Mara, Auć .Powodzenia . <wychodzi>
M:Dzięki..<ogląda komputer>
Mi(mick): Dzień dobry.!
M:Mick.! Co ty tu robisz.?
Mi: Przyjechałem z moim tatą w sprawię jakiegoś biznesu.
M:Własnie piszę ci wiadomość do Australii.
Mi:Ale jestem tutaj ;)



Ok. narazie zatrzymałam Się na 6;33 minucie jutro lub pojutrze kolejna częsć proszę komentować bo naprawdę się napracowałam :)



Pozdrawiam Paulaa.












7 komentarzy:

  1. Gratulacje za świetne tłumaczenie !!!

    Pozdrawiam
    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Dzięki że tłumaczysz! Superowy odcinek, ten ostatni! Dzięki bardzo dzięki za przetłumaczenie tego odcinka! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne tłumaczenie. Profesjonalne !! Też dobrze znam angielski ale tak wspaniale bym nie przetłumaczyła.. :D Wielki szacun !!

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach uwielbiam Cię za to. :D

    będę cierpliwie czekać na kontynuacje. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach ! uwielbiam Cię za to !
    czekam cierpliwie na kontynuacje :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzeki jutro do 10 minuty chyba przetlumacze...;*;)

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy