Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 7 marca 2012

Fotki+Gify+blogi :DD

Hej.
Sorka, że wczoraj nie napisałam ;((
recenzje-tda.blogspot.com To Mój Nowy Blog Z recenzjami... :DD WCHODŹCIE!!

house--of--anubis.blogspot.com A To blog moich dwóch kumpeli, poznanych przez Internet :DD

GIFY I FOTKI:
















Ok.
To na tyle.
Aliciaa.


KOMENTUJCIEE!!

5 komentarzy:

  1. Świetny post. Dzięki za reklamę ;)

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka :D Recenzja twojego bloga juz dziś ! :D

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notaaa.! Dzięki za reklamę (kurde, Megi mnie wyprzedziła ;D)
    Torii ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, jeszcze 2 pytanka:
    - Wysłałabyś mi książkę, nawet tylko z tym, co masz, bo nudno tu u mnie bez niej... ;D
    - Nie nudzi Ci się nagłówek.? Bo jest trochę stary, ale to tylko ja.. :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy