Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 24 marca 2012

!!!

Hej.
Usunął mi się tamten post ale go zdążyłam skopiować.:)

Oto on:
"Hejka.
Jak widać w tytule czeka mnie dłuuuga notka :D

Ok. Na początek mam OPOWIADANIE. Zamiast myślników wstawiam kropki bo mi wygodniej :D

  • Co..? - powiedziała Nina wchodząc do domu po spacerze z Fabianem.
  • Co "co?"-zapytał Fabian.
  • Nic..Tylko znowu te..Głosy.
  • Jakie?
  • Że mam iść do przodu..
  • Yyy..
  • Chodź.!
  • Nie! Nino! Straciliśmy już prawie życie. Nie wolno nam ryzykować.!-krzyknął Fabian
  • Słucham?! Idziesz??
  • Nie. I Ty też nie!- pociągnął Fabian Ninę za rękę.
  • Ja idę! To że chodzimy nie znaczy że będziesz mi rozkazywał!!

I poszła. A nawet pobiegła. Wczołgnęła się do piwnicy i zobaczyła coś niesamowitego a zarazem przerażającego.

  • Moi przodkowie! Wzywam Was abyście pomogli nam uśpić Wybraną..-Ciągnął Victor.
  • Aaaa!! Nie jestem wybraną! Aaaaaaaaaaaaaaaa!!!-Darła sie Joy.
  • Ciszej..! Moi przodkowie.!...............-znowu powtórzył tekst..
  • Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Pomocy.! Halo...-I urwała..Jakby..Umarła.
  • Udało nam się.. Podajcie mi eliksir.
Eric Sweet podał flakon. Victor nalał kilka kropel płynu do ust nieprawdziwej Wybranki.
To co zobaczyła Nina było straszne.!
Joy wstała niby "mumia" z opowiedań Alfie`go i Jerome`a.

  • Tak panie.?-powiedziała grubym głosem Joy.
  • Nie! Tak  nie miało być.. Ale skoro nie jesteś prawdziwą wybraną... Powiedz kto ją jest...!
  • Victorze skąd wiesz że ona nią nie jest.?-zapytała Andrews.
  • Gdyby ją była nie powiedziała by "tak panie" tylko "Twoje słowo, mój rozkaz!".
  • Wybraną jest dziewczyna o imieniu Nina. Mieszka w tym domu.
  • Nina Martin!!
  • O nie..-Szepnęła przestraszona Nina.

Ok..Podobało się.?
Trochę krótkie..Wiem ;((


Wywiad :D Skoro opowiedanie z Joy..Wywiad.........
Też z Joy :PP

Ok. Kropa, kropa itd.....

  • Odpuścisz sobie Fabiana.?
  • Tak. Widzę że "Fabina się rozwija" Grr...
  • Uważasz że oni  będą razem do wyjazdu któregoś z nich.?
  • Nie. Na pewno będą jakieś kłótnie.
  • Jaki koleś Ci się podoba.?
  • Fabian, ale on jest z nina, więc ja jestem sama..
  • A mick.?
  • On wraca do Australii.
  • Oh..Przykro mi..
  • Ta jasne..
  • Chcesz skończyć wywiad.?
  • TO TO JEST WYWIAD?!?! Ja stąd idę!!
  • Czyli tak...
Ok. To koniec wywiadu.

GŁOSUJCIE W ANKIETACH!!!!

Aliciaa.

9 komentarzy = następna notka. :D"

Chciałam tylko dodać, ze zmieniłam wygląd bloga, bo mnie olśniło że 2 dni temu  było 4 miesięcy bloga :D

ŁADNY NAGŁÓWEK??

Będę robiła gazetkę :D

Usunęłam tamte blogi, bo i tak mało osób na nie wchodziło ;///  Teraz w "Zamówieniach" można ZAMÓWIĆ nagłówek, lub recenzję :D


Aliciaa.

8 komentarzy:

  1. Hehu, pewnie zrzynasz ode mnie gazetkę, co? ;D Nie, no, żartuję :)
    Torii ♥
    Ps. Tak wgl to sorki, że nie komentuję, ale wiedz, że wchodzę regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahahahahahahahahaha! $mieszny ten wywiaz z Joy! Najlepsze było jak się dowiedziała że to wywiad! Hahahahahahaha! Super! Super scenariusz! Obyście tak dlaej pisały we 2 notki! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gitne, wywiad z Joy był zaje! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha dobre , uśmiałam się z tego wywiadu. :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Historyjka jest twoja?
    Jeśli mogę się uczepić to czy mogłabyś zmienić czcionkę przy tej historyjce? Bo jakoś źle mi się czyta, taka malutka jest..

    Pzdr
    Megi ;*

    PS. Sory, że tak się czepiam..

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę recenzję TERAZ, kiedy zmieniłam w blogu to, co chciałam?
    Torii ♥
    Ps. Jak zrobisz, to mi na maila napisz :)
    PPs. Czekam na książkę ;D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy