Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 28 marca 2012

Opowiadanie cz. 3

Hejka.
Na szybko dzisiaj notka, ale starałam się żeby opowiadanie było ciekawe :D


SORKI ŻE TAKIE KRÓTKIE :///


(krzyczeli)



  • Kkkkimmmm jjesttteś?-zapytała naprawdę przerażona Patricia <!!!>.
  • Nie musisz wiedzieć-odpowiedział.
  • A czy on nie wygląda jak..Yyy... Mick??-wyszeptał Fabian prosto do ucha swojej koleżanki.
  • Dokładnie!
  • Mick.?
  • Yyy.. Nie.. To że wyglądam jak on, to nie znaczy, że nim jestem.
  • A skąd wiesz jak wygląda Mick-zapytał zdziwiony Fabian.
  • Nie powiecie nikomu..?
  • NIE!!-odpowiedzieli, czkając na interesującą odpowiedź.
  • Nie jestem sobowtórem Micka, tylko....
Tymczsem w piwnicy.
Nina nie wiedziała co ma zrobić, może ma jakieś halucynacje; WIDZI DWÓCH VICTORÓW!!! Z czego jesen wyglądał jak duch, a drugi normalnie.! I TAK BYŁO! Jeden z nich to duch Ojca Victora..
  • Czy to jest w ogóle możliwe.? Jestem wybraną.! Nie mogę się bać.! Aaaaa! Co to.?...........Kryształ...-Kryształ trzymał Victor.
Dziwiła się..Co to jest.?

Pokój Niny i Amber:

  • Ta sukienka.? NIE! Ta.? NIE! Hmm.. Może ta.. NIE!! Aaaaaaaaaaaaaa! Nie mam ładnej żadnej sukienki-denerwowała się Amber. No i co ona włoży na randkę z alfie`m ??

Amber kocha Alfie`go, czy z przymusu.??


Tymczasem w holl`u.

  • Jestem jego bratem-bliźniakiem..
  • COOOOOOO?!?!?!?!?!?!??!


14 komentarzy i kolejne opowiadanie.!

Aliciaa.

5 komentarzy:

  1. Ale Gitneee!!! Jestem ciekawa co dalej!! No niech będzie już te 15 komci!! ;)
    K. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuuuper opowiadanie. !!!!!
    czekam niecierpliwie na kolejne. :)

    Pozdrawiam.
    Bella.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super czekam na nastepne.!;*

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Alicio, kiedy pojawi się gazetka w zakładce??????

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy