Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 20 marca 2012

Oh...

Hej. Ne mam dużo czasu, więc przechodzę do rzeczy. Zachęcam do brania udziału w akcji :D

Ok.

Chciałam tylko powiedzieć, że mamy PONAD 9000wejść!!


Jej! Ale jestem szczęśliwaa.!

Ubieramy się w stylu Niny :D




Do tego jeansy (najlepiej czarne). I Trampasy.

Nom...To tyle. Bo trampasy i jeansy chyba macie..c`nie.?


ok...

Przypominam o Akcji, i czekajcie na Moją CIEKAWSZĄ Notke :D

Aliciaa.

4 komentarze:

  1. Ojej jak duzo.! Zgrany z nas zespół.;*

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już mam gotowe 2 prace na akcję, muszę tylko zgrać fotki na kompa i ci wysłać :) Może zrobię to dzisiaj lub w czwartek :D Fajna notka.

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Zerknij czasem do mnie. Tylko nie uznaj tego za reklamę, bo wiem, że nie wolno :)

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy