Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 1 marca 2012

Zdjęcia, gify + coś

Hej.! Chce powiedzieć że odkąd na tym blogu zaistniała notka którą napisała Alicee w której pisało że moje notki komentujecie a jej nie ... Zauważyłam że od tamtej pory pojawia się tylko 6 komentarzy(w czym 3 moje)
Nie mam żalu do Alicee nic z tych rzeczy ale uważam że skoro ona mogła się wam wyżalić to ja też mogę :
Otóż Natalia (Nedziiak>3 ) podpisala niedawno bardzo miły komentarz za co bardzo jej dziękuje<3 ale tu już nie chodzi o komentowanie czy miłe i nie miłę komentarze. Dzisiaj rano weszłam na bloga którego autroką jest wikkki na którym pisało cytuję: Chciałabym tylko zachęcić do komentowania postów Alicji na blogu:  nie wiem jak wy ale mnie zrobiło się przykro jak to przeczytałam,ja i Alicee piszemy tego bloga a wikkki dodając te info zareklamowała tylko notki Alicee żeby je komentowano... To mnie poprostu zdołowało bo uważam że to jest nie fair :( Ok. przechodze do notki bo troche zamęczyłam długą paplaniną.


Zdjęcia:





0q9IR.jpg


Plik: Tumblr m06t0gFCbF1r6dmf0o1 500.gif


Peddie-Kiss-HQ-1.gif

Plik: Tumblr m02x9s2CPr1rot73qo2 400.gif 
 Jerome mówi Sibunie że Rufus wrócił.

Ps. Nowy odcinek już dostępny na stronie:http://www.tv-links.eu/tv-shows/House-of-Anubis_25494/
                                                                                                                                                                                                      
Komentujcie ;);* 
Pozdrawiam Paulaa.





9 komentarzy:

  1. Paula, nie przejmuj się ... I twoje notki i Alicii są extra!! Na moim blogu wgl nie ma komentarzy i co mam powiedzieć... Obie tworzycie ten blog i wychodzi wam to świetnie.
    Co do notki - genialna ;)
    Pozdrawiam Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Supper nottka ;)

      PS: Megi;* podoba się.?
      PPS: Megi;* Kiedy jest zakończenie konkursu.?

      Usuń
    2. Palua - nie ma za co ;)
      Aliciaa - zakończenie 25 marca lub wcześniej

      Usuń
  2. Fajna notka.. :D Nie ma co się przejmowac.. :D Każdy wie, że obydwie prowadzicie bloga i wychodzi wam to bardzo fajnie :D Miłego dnia

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam jeśli Cię uraziłam, ale chciałam pomóc.Jeśli zrobiło Ci się przykro to bardzo przepraszam ,nie zrobiłam tego celowo.
    I uważam tak jak dziewczyny nademną :)
    Zarówno ty jak i Alicja dodajecie świetne notki.
    Pozdrowienia :)
    Ps. I mam nadzieję ,że się nie gniewasz :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, za podziękowanie ale nie trzeba było.;)
    Fajna notka..;*

    Neddziiak.>3

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy