Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 23 marca 2012

Tłumaczenie część 8 (ostatnia)

Hej.! Co tam.? Obiecane tłumaczenie ;* Niestety już ostatnie...:(
Tłumaczenie:

V:<wlewa złote łzy do ust Joy>
Jo:<ożywa>
F:Tak.!
J:Tak.!
Jo:Co się stało.?
P:Głupie bohaterstwo, to się stało.
W(wszyscy):<śmieją się>
<później>
F:<podchodzi do Niny> Hej.
N:Naprawdę zniknęła.?
F:Tak.
N i F: <patrzą na ręce i nie mają znaków>
N:Mój znak, zniknął.
F:Mój też.
N i F:<przytulają się>
E:Więc to było...niewiarygodne.
P:Z kąd wiedziałeś co zrobić.?
E:Nie wiem. To było coś takiiego jakby coś mówiło mi, to coś jakby było w mojej głowie. 
P:<śmieje się>
Al:<wyciąga klejnot z maski> Wiem do kogo to powinno trafić. Hej, gdzie Jerome.?
A:Nie wiem. Wiesz, byłeś dzisiaj bardzo odważny,Alfie.
Al:Wiem. Myślałem...może ''Amfie'' miało jakiś związek z tym jaki dzisiaj byłem...
A:Myślisz o ''Alber''.
Al:Chociaż mam też pewne warunki.....
A:Ty masz warunki.?!  Jestem spokojna... okej, posłuchajmy ich. <bierze Alfiego pod pachę>
Al: Myślę,że na początek,myślę , że może dopasujemy maski potworów.
A:Co.?!
F:<podchodzi do Eddiego,Patrici,Joy> Może lepiej już chodźmy zanim ludzie zaczną nas wypytywać gdzie byliśmy.<podchodzi do Niny> Idziesz.?
N:Idźcie. Dogonie was.
F:okej.Chodźmy.
N:<podchodzi do Victora.> Wiem ,że ty wiedziałeś co się stanie z Rufusem jak założy maskę,prawda.?
V:<kiwa głową> Tylko czyste serce może wejśc do życia pozagrobowego i stać się bogiem.
N:Myśle,że powinieneś odnieść to z powrotem jakby zrobił Robert, nie myslisz tak.?
V:<oddaje maskę Ninie>
N:Mam coś dla ciebie. To od twojego ojca.<wyciąga pierścień i daje go Victorowi>
V:Gdzie na ziemii...
N:Kazał Cię przeprosić.
<dom anubisa>
J:<wchodzi> 
M:<przybiega> Jerome,gdzie ty byłeś.? bądź realistą, opuściłeś przesłuchanie twojego taty.
J:Wiem. Próbowałem zadzwonić do Poppy. Chciałem zostawić wiadomość głosową.
M:Myślałam,że się zmieniłeś.
Al:<wchodzi>Jesteś niesamowity. Masz dostaniesz to z powrotem<daje mu klejnot> Twój ojciec powinien być z ciebie dumny.
J:Dziękuje .Serio. Ale nie jestem pewny.
Al:Co.?<patrzy na Marę> Oh. Hej, popatrz, jedzenie.! <idzie>
M:Czy to jest to co myślę.?
J:<kiwa głową>
M:Więc dlatego nie było Cię tyle czasu.? Dlaczego poprostu do mnie nie zadzwonileś.?
J:Nie chciałem Cię martwić i nie chciałem żeby coś niebezpiecznego ci się stało.<odwraca się a tu jego tata i Poppy> Tata.!
Po:Zrobiliśmy to.<przytula Jeroma> 
J:<idzie przytulić swojego tatę> Przepraszam. Chciałem tam być.
J.C:Nie to jest teraz najważniejsze.
J.C, Po i J:<ppprzytulają się>
J:Dacie mi momencik,okej.?<podchodzi do Mary> Mara.Czy będziesz proszę,proszę,proszę....moją dziewczyną.?
M:Tak.
M i J:<całują się>
J.C:Mówiłem ci.
Po:Nie, to ja mówiłam tobie.
J.C: O nie, to ja mówiłem tobie.
<Eddie i Mr.Sweet siedzą na kanapie>
M.S:mmm,Dobre. <je jedzenie>
E:Więc...Tato...czy kiedykolwiek słyszałeś coś o słowie zwanym ''Osirian''.?
M.S:<krztusi się>Gdzie to usłyszaleś.?
E:Więc to znaczy że tak. Czy to jst to od czego próbowałeś mnie trzymać z daleka.?
M.S:Słuchaj, Nie powiedziałem ci wszystkiego co powinieneś wiedzieć. Ale..nie tutaj i nie teraz.
P:<wchodzi, ciągnie Eddiego za rękę>
Jo:<siada obok Fabiana>
F:Hej.
Jo:Więc,gdzie jest Nina.?
F:Ona jest ze swoją babcią.
Jo:Oh. Zatańczymy.? 
F:No wiesz...
Jo:Już kumam, poprostu jak przyjaciele.
F:Okej,Zatańczmy.<ciągnie Joy>
B.N(babcia niny) i T(trudy): <wchodzą>
F:Od kiedy tutaj jestes.?
B.N:Oh,Fabian.
F:Dobrze Cię widzieć.
B.N:Ciebie też. Jeśli szukasz Niny, to jest na górze.
A i N:<schodzą po schodach>
Jo:Dawaj.
F:Nina.
A:Okej,Zaczekaj.  Czekaj....<schodzi> Czekaj...<zamyka drzwi> Już mnie nie ma.!
N:<śmieje się,schodzi po schodach> <nagle leci piosenka.  Fabina Song <33   (bardzo proszę żebyście to włączyli a potem czytali dalej;* , w nowym oknie oczywiście.. )










F:<wyciąga rękę do tańca>
N i F:<tańczą> 
F:Myślałem.To wszystko jest złe. Zerwanie i ...i takie rzeczy. Wiesz,że jesteś jedyną, tak.?
N:Wybraną.
F:Cóż,moją wybraną.
N i F:<całują się>
A:<otwiera drzwi> Jej.!
W:<przytulają się>
A:Nareszcie.
V:<ogląda ich , pierścien zaczyna świecić, Victor go otwiera> Złote...łzy...

I jak wam się podobało całe tłumaczenie .? Zobaczę czy są odcinki w miare dobrej jakości dźwiekowej to
może będę tłumaczyć kolejne odcinki.? Co wy na to.? Ale nic nie obiecuje;*;*

Komentujcie;)


Pozdrawiam Paulaa.

9 komentarzy:

  1. CooL! Naprawdę świetnie ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że to ostatnia część...:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawie sie na końcu popłakalam jak zaczęłam czytać razem z ta piosenką! KOCHAM CIĘ DZIEWCZYNO !!! <3

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Och ! szkoda , że to już ostatnia część tłumaczenia , muszę powiedzieć , że aż się wzruszyłam pod koniec. :)
    Dziękuję Ci za te tłumaczenie. ;**

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma za co.;* ciesze sie ze wam sie podoba. Taki mialam pomysl zeby wstawic tą piosenke.. I to byl strzal w dziesiątkę...;);*

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś mega dziewczyno.!

    Neddziiak.>3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super tłumaczenie, przynajmniej coś zakumałam w tym odcinku xD
    Super, że prowadzisz z Alicią tego bloga ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    Megi ;**

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy