Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 4 marca 2012

Filmik+Ogłoszenie Wyników+Nowy KoneQ+Głosowanie+Wracam??

Heej.;//
Jutro do SQL....: ((

Na początek Filmik, do którego link wstawiła Neddziiak>3.
Mam nadzieję, że się nie obrazi jak go tu wstawię :P




OGŁOSZENIE WYNIKÓW KONKURSU:

To prace (1) Pacia♥ (Torcia♥) i (2) Megi;*


2
1






OK. Wynik:
Obie prace mi sie podobają. Jedynym błędem, lub bardziej pomyłką jest "BYŚ" w pracy nr 1.
Albo nie podoba mi się białe tło ;(
A w pracy nr 2 "xD" i ";)".
W obu pracach BŁĄD znajduje się: NIE PODPISANE PRACE!!
Więc szkoda,że nie ma więcej prac.:( I żadnej narysowanej :(


Ok. Przez to że tak mało dziewczyny: Napiszcie mi na maila jaką nagrodę chcecie dostać :)

II miejsce:  Pacia♥
I miejsce :Megi;*


Mam nadzieję,że Was nie uraziłam takim wynikiem.. 
DO WSZYSTKICH:
Napiszcie w komentarzu, która praca Wam się bardziej podoba :)



NOWY KOnEQ:
Bardziej Akcja :)
Rysujmy TDA :)
każdy kto chce wziąsć udział musi NARYSOWAĆ TDA(np. Ninę, Dom Anubisa..)
PODPISAĆ adresem bloga(!!!) i zrobić ZDJĘCIE i WYSŁAĆ na mojego maila. =>


GŁOSOWANIE:

Głosujcie na Anę, Brada i HoA :D
Wystarczy odświeżyć stronę i głosujecie do znudzenia!


WRACAM??
Może wrócę do pisania scenariuszy, tylko mam jedno pytanie:
będą, ale czy MOGĄ BYĆ WYRWANE ZE ŚRODKA??
To pytanie pozostawiam Wam, bo to nie ma być kontynuacja tamtych, tylko nowe, ale nie chcę zaczynać od początku.. Możecie wybierać 0 scenariuszy, czy takie wyrwane z kontekstu..
Ok. nagadałam sobie.

na koniec dwa zdjęcia, na których płacze Fabian.. ;((




Po tym jak Nina spadła... ;((

Aliciaa.
Liczę na jakieś 7 komentarzy..





6 komentarzy:

  1. Giittnnaaa Notka!! Mi sie najbardziej podoba praca Jak Eddie i Patricia się całują. Słodko...ale Eddie jest taki ładnyy...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie ogłoszenie wyników, czekałam na nie ;)))
    Super notka
    Pzdr Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, nie gniewam się .;P

    Neddziiak.>3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna notka.. Już kiedyś widziałam na jakimś blogu konkurs na "Rysujemy HoA" Ale co tam ?? Jakie są nagrody za ten konkurs ??

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie zastanawiałam się nad nagrodami, ale na pewno będą dość fajne.
      Ktoś wie co się dzieje z Paulą.?
      Aliciaa.

      Usuń
  5. NIe mam pojęcia :D

    Paula <3

    PS: NIe chce mi sie logowac

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy