Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 11 marca 2012

Nagłówki z mojego bloga :))

Czeeść.!
Zauważyłam, że nikt nie komentuje moich pozostałych blogów, chociaż prawie pod każdą notką pojawiają się linki ;//
Nie zamierzam robić afery, ale wstawię je tutaj, bo mam nowy program, i są stokroć lepsze od moich poprzednich bannerów.

Ok.
"Nina`s weekend" :D Tak to nazwałam :D

Nagłówek 1
Nagłówek2

Nagłówek3

Nagłówek4


Nagłówek5


Nagłówek6


Naglówek7


Nagłówek8


Avatar1


Nagłówek9


Nagłówek10


Nagłówek11


Nagłowek12


Nagłówek13


Przypinka1 / Avatar2


Przypinka2/ Avatar3



Nagłówek14

Nagłówek 15




Jeżeli chcecie jakiś Avatar, Przypinkę lub nagłówek To PISAĆ!!

Aliciaa.


PS: Link do bloga :  grafika-tda.blogspot.com

5 komentarzy:

  1. Notka jest super, ja zawsze komentuję...

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem że ty chociaż na tym blogu komentujesz..A co z resztą.?
      Aliciaa.

      Usuń
    2. A, no tak. Niedopaczenie :D

      Usuń
  2. Nie za fajne , sorry za szczerość. ;p

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy