Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 3 marca 2012

trochę zdjęc:)

hejka przepraszam że długo nie pisałam ale naprawdę nie miałam czasu . ;* Mam nadzieje ze sie nie gniewacie bez rozpisywania fotki :









Plik: Tumblr m0ag4bgZUS1r1j6wio1 500.gif

Plik: Ambereea.gif

ok to wszystko ;)

Proszę komentujcie ;)

Pozdrawiam Paulaa. 

3 komentarze:

  1. przed ostatnia animka rządzi.!
    Biedny Fabian...
    To chyba moment kiedy Nina spada...
    Wiecie, co .?
    Mam ochotę się zabić.!
    Po obejrzeniu tej przereóbki.: http://www.youtube.com/watch?v=mnMq3Fv01Xs
    Polubiłam Fuj....

    Proszę wybijcie mi to z tej pustej łepetyny.!

    Neddziiak.>3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się może podasz swoje GG.? :)
      Paulaa.

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy