Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 25 marca 2012

Po co ta ankieta.? + Zawiodłam się.

Hej.! Dziś tłumaczenia nie będzie. Przy ostatnim tłumaczeniu= 5 komentarzy, w notce wyżej (Alici) = 10.  Skoro się nie podobają to nie będę ich tu publikować. Zawiodłam się naprawdę .Nie wiem dlaczego ale większość osób komentuje tylko notki Alici( nie będę wymieniać) . Ostatnio coś straciłam kontakt z Alicią , do tego jeszcze     tak mało komentarzy( dla niektórych być może 5 to dużo ale jak pod moimi niektórymi notkami pojawiało się po 11 komentarzy to dla mnie teraz 5 to mało.) i jeszcze do tego ta ankieta:


KTO PISZE LEPSZE NOTKI??

Aliciaa.
  8 (61%)
 
Paulaa.
  5 (38%)
 

Załamało mnie to, na co ta ankieta.? Żeby pokazać że ja jestem gorsza.? Nie piszę normalnych notek bo nie ma tematu, nie pisze scenariuszy bo mnie to nie kręci, ja tłumaczę bo doskonale znam angielski. Podobało się to wam ale ta ankieta poprostu mnie zdołowała nie dojże mam problemy w szkole(w związku z nadchodzącym sprawdzianem),i jeszcze ta ankieta. Tak naprawdę dostaje depresji . Ze względu na problemy osobiste i bloggowe . Chce wyrazić tylko że naprawde się zawiodłam pierwsze tygodnie było mi wspaniale prowadzić tego bloga bardzo dobrze dogadywałam się z Alicią , pisałyśmy na GG. A teraz nic.  Dziękuję tylko tym 5 osobom;* Za komentarze na ostatnim tłumaczeniu , Megi;* , nakręconej , anonimkowi i ...Alici za tamte komentarze. I 5-ciu osobom które głosowały w ankiecie. Dziękuje;* Muszę to wszystko ostro przemyśleć bo czasem mam takiego doła np.dzisiaj przychodze z dworu na którym byłam z BFF i trochę się pokłóciłyśmy, wchodze na bloga żeby się rozweselić a tu ankieta przez którą obecnie mam depresje i straszne myśli....

Pozdrawiam Paulaa.


11 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się!! To przecież tylko ankieta, i tak lubie twoje nowtki, inni uważają na pewno tak samo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj , ja wasze wszystkie notki komentuje bez wyjątku.Przykro mi się zrobiło jak powiedziałaś , że się zawiodłaś , że prawie nikt nie komentuje twoje notki , ja jestem z ciebie dumna , że umiesz perfekcyjnie angielski , też bym tak chciała.Tylko wiesz , w niektórych blogach wgle nie ma komentarzy im to powinno być przykro , ciesz się , że u ciebie chociaż jest 5.
    Mam nadzieję , że z tego powodu nie zamkniesz bloga , bo będzie mi bardzooo przykro.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na serio nie ma się czym przejmować ! Sama wiem jak to boli jeżeli pod notką jest mało komentarzy albo jak nie ma wcale. Twoje notki są GENIALNE! Gdybym znała cię osobiście to bym cię pocieszyła bo mam dar do pocieszania ludzi ich rozśmieszania. NP. Moja przyjaciółka była dzisiaj od ran asmutna. Zaczęłam jej w kościele coś na migi pokazywac to odrazu zaczęła się śmiać :) Na serio nie warto się przejmować.. Ludzie mają różne gusty. Jedni wolą notki ze zdjęciami, drudzy ze scenariuszami a jeszcze inni z tłumaczeniami. Moim zdaniem ta ankieta była zbędna.. Mnie tez by to zabolała gdybym się dowiedziała, że notki nad którymi się męcze się nie podobają innym.. Masakra. Uśmiechnij się, podnieś ysoko głowę i powiedz sobie, że się nie poddasz i mimo ludzi, których nie zadawalają twoje notki będziesz robiła to nadal. Bo zawsze trzeba robić to co się lubi. Pamiętaj, że jeśli chcesz się wyżalić to możesz napisac do mnie. Ja ci pomogę i wesprę na duchu. Możesz na mnie liczyć. Jeszcze nikogo w moim życiu nie zawiodłam. Mam nadzieję, że ci troszku lepiej.. Troche się rozpisałam, ale jeśli chodzi o czyjeś samopoczucie to mogło by być nawet więcej.

    Paula <3

    PS; Kocham twoje notki !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde mnie rozweselilas jak ktos chce to moje GG to .=> 662336.;)

      + wszystkim anonimkom dziękuje. Daliscie mi cos do zrozumienia. Ja nie powiedzialam że nie będę tłumaczyć.;) będę tlumaczyc dalej bo to lubie ale jak na tym blogu nikt nie bedzie ich czytał to udostepnie moje tlumaczenia innemu blogowi.;);* nie mam zamiaru odejsc mialam tylko moment zalamania nerwowego rowniez przez tą ankiete. Dziekuje wszystkim.!! Kocham was.!;*;*<3

      Usuń
    2. Właśnie miałam cię zpytać o GG. Napiszę do Ciebie może nawet dzisiaj, jak znajdę czas. Nie poddawaj się, jesteś pierwszą osobą jaką znam (no nie osobiście, ale co tam;*)
      która tak dobrze zna j.angielski. No niby sama jestem niezła (moja ciocia uczy anglika ;p) , ale nie aż tak dobra jak ty!!! Kocham twoje posty i Alicii. Ta ankieta była zbędna. Nie miałam sumienia w niej zagłosować, bo obie jesteście FANTASTYCZNE! Nie odchodź z tego bloga nawet na dzień, nawet na godzinę, bo nie zniosę tej myśli! Huehue, troszkę się rozpisała ;pp ;*:)

      3majcie się!!
      Megi ;****

      Usuń
  4. Nie martw się jest pajączek. ;p
    ale niecierpliwie czekam na tłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Posłuchaj mnie. Czasem nie chce mi się komentować a czasem chce uwielbiam twoje tłumaczenia a jeżeli lubisz to robić to rób nawet jeśli będzie mało komentarzy te pare osób które komentują i czytają twoje tłumaczenia i notki będą zawiedzione jak przestaniesz to robić. Rób to nawet dla paru osób. Nie poddawaj się może za pare dni to się zmieni i będziesz miała pełno komentarzy i twoje notki będą lepsze. NIE PODDAWAJ SIĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli przestaniesz tłumaczyć to obiecuje ci że cię znajde i będe cię namawiać i paplać ( a jestem w tym dobra) dopóki nie zmienisz zdania!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy powyrzej mają racje

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy mają rację, a ankietę usuwam.! I nie odchodź.! Niestety rzadziej jestem na GG, bo nie mam czasu. Częściej piszę przez maila.:D
    Napiszę Ci coś jutro, OK?
    Aliciaa.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przejmuj sie tym. ja tez pisez bloga z kolezanka i wiem ze to ona czasami pisze ciekawsze i lepsze notki. mi sie podobaja wasze notki tak samo i dlatego nie glosowałam w ankiecie. wszystko bedzie ok. :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy