Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 31 marca 2012

-.-

Cześć.
Jest mi przykro, że pod moim opowiadaniem jest tylko 5 komentarzy. Miało być 10, ale moje błagania, prośby, groźby nie pomagają. Powinno nie być opowiadania, ale cóż... Dlatego,że pod tamtym tylko 5 komci, pod tym ma być 15!!!-Powodzenia.!


  • Kim jesteś.? Bratem BLIŹNIAKIEM???-wykrzyczała Patricia.
  • Ciii..On o tym nie wie..
  • NIE WIE?? To może nie wie jak ma na imię, co?-zapytała z sarkazmem patricia.
  • Haha.. Możliwe.
  • Ale nie śmieszne półgłupki.-Wyszedł z ukrycia Jerome.-Mick ma brata bliźniaka!? To chore!
  • Jerome??-odpowiedzieli równo Pati i Fabes.-Co ty tutaj robisz?
  • Ok skończmy! To dziwne.-powiedziała Patricia, która miała minę jak...Alfe widzący górę naleśników.
  • Jestem za!-podniósł rekę do góry Fabes.
  • Ok. Skończcie to przedstawienie.
  • Jak masz na imię.?
  • Mike.
  • Aha.
Tymczasem w gabinecie Victora.

  • Pilne zebranie stowarzyszenia.
7 minut później:
  • Tego nie wiem, ale przeczuwam, że oni tez tego szukają.
  • czego?
  • Maski Anubisa.
  • Ale gdzie jej szukać?
  • Nie wiem!!
  • ....
  • Możecie już iść.
Nina wróciła już do pokoju, i zaczęła robić lekcje z Francuza. Nagle do jej pokoju wtargnął Fabian.

  • Czego?-zapytała z niechęcią Nina.
  • Chciałem Ci przekazać tą karktę (daje jej kopertę), i coś pokazać.
  • CO?
  • No chodź.!
Poszli, fabian pokazał Ninie Mike`a.

  • kto to?
  • To MIke. Jest bliźniakiem Mick`a.
  • Hej. Jestem Nina. Będziesz tu mieszkać?
  • Tak. A Ty jesteś bardzo ładna.
  • Dzięki, ale mam chłopaka..Chyba..


Mam nadzieję, ze się podobała część czwarta.. :D

Proszę o 15 komentarzy..


Aliciaa.

PS: Mam urodziny 4 stycznia, imieniny 21 czerwca :)

9 komentarzy:

  1. Super.! Czekam na nastepne.!;*

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fenomenalne !

    Czekam na ciąg dalszy. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarąbiaszcze!! Pisz, pisz dalej!! ;)
    Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z komami powyżej, super opowiadanie.
    Czekam na kolejne ;)

    Megi ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Gitaśneee!!! Oby było juz 15 komci!!!
    K. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne opowiadanie. :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne! Fajny pomysł z tym bliźniakiem...:D

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko ( w sensie dobrym)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy